Для продажу парфумерії ми розробили інтернет-магазин з елегантним дизайном, який приковує увагу з першого погляду. З побажанням розробити інтернет-магазин до нас звернулася київська компанія, що спеціалізується на продажу парфумерії від офіційних дистриб’юторів на території України. PARFUMЕMIX пропонує своїм клієнтам понад 100 тисяч товарів, що становлять близько тисячі відомих брендів. Для покупців власники інтернет-магазину передбачили численні акції та розпродажі, а також систему накопичувальних знижок.
Маркетингова концепція інтернет-магазину
Створення інтернет-магазину має насамперед мету продажу товарів користувачам мережі Інтернет. Створений нами сайт орієнтований на цільову аудиторію молодих платоспроможних людей, яких цікавить парфумерна продукція. Для залучення цього сегменту аудиторії та стимуляції покупок, ми наповнили ресурс якісними тематичними зображеннями, розмістили новини та вітальні статті, запровадили підписку на новини та зручний пошук по сайту.
Особливості дизайну та юзабіліті
Магазин зроблено максимально зручним для користувачів. Розміщення основних елементів (пошук, кошик, товари) виконано за стандартним типом, що дозволяє відвідувачу швидко орієнтуватися на сайті. Для оформлення замовлення пропонується коротка форма внесення контактних даних. Алфавітний покажчик брендів та складний фільтр пошуку по товарах дають можливість зручно та легко вибирати парфум.
Дизайн сайту – ніжний, світлий, елегантний. Основний бірюзовий колір обраний для правильного психологічного впливу на користувача та налаштування його до покупки парфуму. Бірюзові відтінки асоціюються зі свіжістю, ароматом, брендом. При створенні логотипу був обраний варіант шрифту, який легко сприймається і запам’ятовується. Поруч із логотипом на головній сторінці розміщено слайдер із зображеннями парфумів та відповідних образів. Навігаційні можливості слайдера дозволяють перегортати зображення та повертатися до попереднього. Під слайдером на головній сторінці показано переваги інтернет-магазину, оформлені відповідними іконками, для полегшеного сприйняття.