На меті редизайну інтернет-магазину Eurocarpet було створення найкомфортніших умов для вибору та придбання підлогових покриттів. В асортименті магазину – близько 500 найменувань різнопланових товарів: килими, ковроліни, штучна трава, лінолеум, килимові доріжки, ламінат.
Цілі і завдання
Пріоритетним завданням стала розробка зручної структури каталогу та створення таких карток товарів, у яких будуть враховані всі нюанси та деталі для замовлення будь-якої позиції без участі менеджера. Вже при першому знайомстві відвідувач повинен дізнатися про всі переваги компанії: високу якість товарів, асортимент, можливість отримати безкоштовні зразки та замовити професійні послуги (вимірювання, оверлок, укладання). При цьому,створенняповинен виглядати стильно, сучасно, легко сприйматися і налаштовувати до себе потенційного покупця.
Шляхи реалізації
Для оформлення інтернет-магазину було взято фірмовий колір логотипу (фіолетовий) та його відтінки. Ключові елементи, у тому числі кнопки здійснення покупки та кошик, виділені контрастним зеленим. Увагу цільових відвідувачів було вирішено привернути великим банером на головній сторінці із зображенням товарів. Способи захоплення – кнопка для замовлення дзвінка, інтерактивні номери телефонів, при кліку на які відразу відкривається діалог у месенджері (що істотно підвищує конверсію серед мобільних користувачів).
Для товарів розроблялося два типи карток, які дозволяють врахувати всі параметри для підрахунку остаточної ціни та здійснення покупки онлайн. Багато уваги розробники приділили каталогу товарів та фільтрам пошуку, щоб відвідувачі могли швидко та легко знайти те, по що прийшли на сайт. Усі зусилля спрямували на результат – високу конверсію, на яку спочатку і було орієнтовано створення інтернет-магазину.