Beauty Trends – інтернет-магазин оригінальної парфумерії та доглядової косметики. В асортименті більше сотні позицій, тому коли вирішували, як реалізовуватимемо вітрину — як сайт-каталог або повноцінний магазин на CMS OpenCart, — другий варіант виявився кращим і функціональнішим.
Що хотів отримати клієнт
Клієнт, який замовив розробку інтернет-магазину Beauty Trends, загалом уявляв, що хоче отримати. При цьому він не знайомий зі стеком технологій, доступних в Інтернеті, тому після детального обговорення деталей ми разом вирішили деякі його задуми реалізувати не відразу, а в процесі розвитку майданчика. У першій версії магазину було важливо отримати:
- Зручний каталог із фільтрами за різними характеристиками товарів;
- Кошик з опціональним вибором способів оплати та доставки замовлення;
- Особистий кабінет з історією покупок та програмою лояльності;
- Просту панель адміністрування для управління асортиментом та цінами.
Як ми працювали над інтернет-магазином парфумерії та косметики
Спираючись на ті цілі та завдання, які клієнт хотів вирішити запуском інтернет-магазину, ми вирішили взяти за основу CMS OpenCart. Розробка сайту на цій CMS для інтернет-магазину дає можливість створити проект з усіма можливостями досить швидко. Крім того, підтримка розширень та плагінів забезпечує гнучкість і масштабованість магазину надалі, наприклад, на випадок розширення асортименту або додавання інтерактивних можливостей для користувачів.
Для того, щоб зафіксувати очікування клієнта, точно розрахувати терміни та вартість розробки сайту, ми підготували технічне завдання та погодили його із замовником. У цьому документі ми описуємо все – від типу платформи до відтінку кнопок на сайті, а також врахували всі тренди розробки інтернет-магазинів.
Після погодження всіх формальностей, у роботу включилися одразу кілька спеціалістів. Паралельна робота дизайнера та розробника дозволила суттєво прискорити процес. Коли замовник затвердив макет дизайну і підключився до роботи верстальник, одночасно з ним свою частину роботи виконав SEO-фахівець. Ми завжди передбачаємо базу під SEO-просування сайтів в етапі розробки, в майбутньому подібна передбачливість полегшує роботу оптимізатору та прискорює потрапляння сторінок у топи пошукової видачі.
Після завершення роботи наші тестувальники все перевірили, менеджер проекту провів презентацію сайту замовнику – показав як виглядає та працює сайт на комп’ютері та на різних типах мобільних пристроїв. І лише переконавшись, що жодних помилок немає і всі вимоги технічного завдання виконані, ми запустили сайт та передали клієнту доступи для адміністрування.