Співробітники нашої веб-студії при створенні сайту приділяють велику увагу грамотній структурі, художньому оформленню та зручності в роботі як для відвідувача, так і для клієнта. Окрема категорія сайтів – корпоративні. Одне з основних завдань, яке вони виконують – іміджеве – по суті, це продаж бренду, імені компанії.
Тут важлива кожна деталь, крім того, необхідно чітко сформулювати потреби цільової аудиторії та показати компанію з найвигіднішої сторони. Продукцію Бердичівського заводу використовують концерни, які відомі далеко за межами України, але до цього моменту у них не було свого сайту, який презентував би компанію та її продукцію. Співробітники нашої веб-студії, створюючи сайт, врахували всі сучасні тенденції web-дизайну, ретельно продумали кожну деталь та створили дизайн, виходячи з уподобань цільової аудиторії.
Маркетингова частина сайту
Цільова аудиторія: чоловіки та жінки від 30 років, керівники компаній, менеджери вищої та середньої ланки. Для досягнення мети ми розробляли сайт, який вигідно представить продукцію і сам завод. Враження, яке має складатися від відвідування bzeo.biz: цій компанії можна довіряти, тому що все, на що поширюються їхні інтереси, виконується на найвищому рівні.
Крім того, створення корпоративного сайту має сприяти просуванню бренду, тому особливу увагу ми приділили оптимізації ресурсу. Структура сайту розроблена відповідно до специфікації Google.
У результаті вийшов сайт, наповнений корисною тематичною інформацією, що описує продукцію, нюанси її використання та підкреслює переваги співпраці з БЗЕО.
Дизайн та юзабіліті
Вибір колірної гами був зумовлений наявними квітами у логотипі: блакитний та помаранчевий. Синій та блакитний чудово підійшли не лише за тематикою сайту — вентиляційне обладнання, інформація, розміщена на підкладці такого кольору, згідно зі статистикою, сприймається швидше, їй легше довіряють. Помаранчевий також чудово підійшов як сигнальний – кнопки захоплення на сайті виглядають гармонійно, не агресивно; заклик до дії («Запросити до тендеру») — яскраво, але м’яко та ненав’язливо. Структура сайту – класична, але лише у розрізі дислокації об’єктів. Стандартні блоки прибрали у плашку, яку спеціально не показували на передній план.
Це зрозуміло, що клієнти шукатимуть контактну інформацію, умови постачання, галерею тощо вгорі сторінки, тому ми зменшили цей блок, розширивши місце для розділів із профільними напрямками, що полегшує пошук відвідувача. Верхнє меню змінено, під кожен вид діяльності було розроблено анімаційні фішки-іконки. Зліва – навігація за типами обладнання. Дизайн вийшов орієнтованим на графіку з іконками, що пожвавлює сайт. Кожен елемент вдало підкреслює нюанси, полегшуючи пошук інформації у будь-якому напрямі — за розділами чи видами.