Маркетингова стратегія лендингу
Цей естетичний та легкий для сприйняття лендинг створений для навчального центру «Beauty Image», який проводить навчальні курси по перманентному макіяжу та мікроблейдингу. Студія «Beauty Image» успішно поєднує у навчанні теоретичну та практичну частину, забезпечує учнів усіма необхідними матеріалами та видає після завершення навчання диплом міжнародного зразка, чим забезпечує собі переваги серед конкурентів. Landing був розроблений для залучення учнів до студії та запису на курси нових клієнтів.
Як цільова аудиторія виступають як новачки бьюті-індустрії, так і фахівці, які бажають підвищити кваліфікацію та відточити рівень майстерності. Щоб їх зацікавити та мотивувати до запису на навчальний курс, ми розмістили на першому плані основну інформацію: про місце проведення навчання, вартість та спеціалізацію курсів, тривалість їх проведення. Елементом залучення є знижка, термін дії якої закінчується через 3 дні.
У кожному блоці з інформацією про курси для професіоналів та новачків розміщено кнопку для запису, натисканням якої викликається форма зворотного зв’язку. Додаткова консультація надається у телефонному режимі та у програмі Viber.
Дизайн, колірне рішення
Сайт для навчальної бьюті-студії оформлений в естетичному поєднанні пудрового відтінку, марсала та яскравої фуксії, відтінком якого виділялися ключові елементи сторінки. Фон лендингу реалізований у світлих відтінках із додаванням орнаменту та принта, що складається із значної частини логотипу. Кожен новий блок візуально відокремлюється від попереднього, не порушуючи гармонію сприйняття. Анімації використані плавні, ненав’язливі. Лендинг пейдж оформлений як проста для сприйняття сторінка, асоціюється з красою та косметологічною індустрією. Великі розгорнуті тексти, які важливі для SЕО просування сторінки, приховані в модальних вікнах під кнопкою «Чого ви навчитеся». Для візуального оформлення використано нестандартну фотогалерею, яка органічно виглядає в рамках обраної тематики.