Компанія «Ріомар» займається проектуванням та будівництвом басейнів, сервісним обслуговуванням побудованих об’єктів та продажем усіх необхідних засобів по догляду за ними.
Маркетингова концепція
Створення сайту з каталогом товарів мало на меті пошук нових клієнтів та отримання замовлень на проектування та будівництво басейнів, а також оптовий та роздрібний продаж готових басейнів, облицювальних матеріалів, обладнання та інших аксесуарів. Цільова аудиторія інтернет-магазину включає приватних осіб, зацікавлених в установці невеликого басейну для будинку або дачі, а також підприємців, яких цікавить придбання або будівництво великих басейнів, саун, СПА-комплексів. Щоб привернути їхню увагу, на головній сторінці у слайдері розміщено зображення ТОПових товарів, описано переваги співпраці. У хедері є кнопка появи калькулятора вартості послуг. Привернення уваги відвідувача здійснюється за допомогою кнопки “Замовити дзвінок” біля контактних номерів у шапці сайту. Потенційний клієнт може замовити дзвінок менеджера та отримати безкоштовну консультацію щодо будь-яких товарів та послуг компанії.
Ліворуч, у полі зору клієнта, розташований каталог товарів з категоріями та фільтрами, а також блок з акційною пропозицією. Картки товарів зроблено зручними: характеристики, загальний опис та відгуки розділені на окремі вкладки, щоб не перевантажувати увагу. Реалізовано можливість покупки в один клік із заповненням короткої форми зворотного зв’язку. На сторінках з категоріями товарів є інформація про особливості вибору та переваги використання. Вона допомагає клієнту зорієнтуватися в асортименті та сприяє просуванню сайту у пошуковій видачі.
Особливості дизайну
Проводився глибокий редизайн сайту. В оформленні відштовхувалися від відтінків блакитного та синього – кольорів води, чистоти. Як контрастний колір обрали жовтий. Розробили логотип, який прямо асоціюється з басейном, у тих самих фірмових кольорах. У дизайні використовували прямий витягнутий шрифт без засічок. Грамотна графіка робить сайт легким для сприйняття та зручним для цільової аудиторії. Загальний стиль сайту – світлий, чистий. Усі зображення гармонують із основним колірним рішенням. Зручно представлений кошик покупця. В одну колонку винесено товари з підрахунком загальної вартості, а в іншу – порядок оформлення покупки. Створення інтернет-магазинів, зручних для покупця – важливий крок для досягнення успіху в бізнесі.