+38 (096) 400 15 67

Ведення та налаштування контекстної реклами

У Google Ads з поверненням інвестицій від 300% на кожен вкладений долар

Контекстна реклама Google Ads - інтернет-реклама, принцип роботи якої такий: рекламні оголошення показуються користувачеві на основі ключових слів, які він вводить у пошукову систему Google або на основі контенту сторінки, яку користувач переглядає

Залиште заявку і вже через 3 дні отримайте нових клієнтів для свого бізнесу

Клиенты

которые заказали рекламу в Google:

Клієнт 1
Клієнт 2
Клієнт 3
Клієнт 4
Клієнт 5
Клієнт 6

Що таке контекстна реклама
Google Ads?

Ведення контекстної реклами - це напрямок діяльності нашої компанії, яким ми по праву пишаємося. Наші сертифіковані фахівці з 2011 року отримують досвід роботи з рекламними інструментами Google. За цей період було налаштовано понад 1000 контекстних рекламних кампаній в Google Ads (AdWords) в різних сферах бізнесу від фармацевтики, промисловості, медицини до юриспруденції.

У рамках послуги ведення контекстної реклами фахівці Business Site створюють оголошення та обирають ключові слова, які відповідають їхньому товару чи послузі. Коли користувач вводить запит у пошукову систему Google, рекламні оголошення відображаються на сторінці результатів пошуку відповідно до запиту користувача. Реклама може бути показана як у верхній, так і в нижній частині сторінки результатів пошуку.

Крім того, Google Ads також дає змогу розміщувати контекстну рекламу на сайтах і блогах, які дозволяють розміщувати рекламні блоки на своїх сторінках. Рекламні оголошення відображаються на сторінках, що відповідають тематиці товарів і послуг, які рекламодавець пропонує.

Контекстна реклама Google Ads дає змогу рекламодавцям націлити свою рекламу на аудиторію, яка шукає товари або послуги прямо в цей момент. Це може підвищити ефективність реклами та збільшити кількість потенційних клієнтів. Крім того, контекстна реклама Google Ads дає змогу контролювати бюджет рекламної кампанії та оцінювати її результативність за допомогою різних метрик.

Ведення та налаштування контекстної реклами

Що входить у послугу налаштування та ведення
контекстної реклами в Business Site

Аналіз бізнесу

І цільової аудиторії: на цьому етапі PPC-фахівці Business Site вивчають бізнес-модель, продукти або послуги, які необхідно просувати, і цільову аудиторію, а також визначають ключові слова і фрази, які найефективніше використовуються для залучення клієнтів.

Робота з ключовими словами

На цьому етапі співробітники Business Site визначають ключові слова і фрази, які найефективніше використовуються для залучення цільової аудиторії.

Створення рекламних кампаній

На цьому етапі наша команда створює рекламні кампанії в обліковому записі Google Ads і налаштовує оголошення, також визначає бюджет кампанії та обирає стратегії оплати кліків або оплати за тисячу показів.

Створення оголошень

На цьому етапі створюються оголошення та рекламні банери, які будуть показуватися в пошуковій видачі Google і на сайтах-партнерах Google.

Моніторинг та аналіз результатів

PPC-фахівці Business Site проводять моніторинг ефективності рекламних кампаній та аналізують результати, використовуючи різноманітні інструменти та метрики для оцінювання, і вживають заходів для оптимізації реклами.

Оптимізація кампанії

На цьому етапі фахівці з реклами переналаштовують кампанію, щоб поліпшити її ефективність і збільшити кількість клієнтів. Можуть змінюватися: ключові слова, переналаштовуватися ставки на кліки, тестуватися різні оголошення, щоб поліпшити їхню ефективність.

Регулярний звіт

Менеджер проєкту надає нашим клієнтам щомісячні звіти про результати та ефективність кампанії та рекомендації щодо її поліпшення. Він також проводить телефонні дзвінки або он-лайн зустрічі з клієнтом, щоб обговорити результати

Оптимізація конверсій

На цьому етапі аналізуються дані про конверсії та проводиться робота над поліпшенням конверсійної воронки. Для цього використовуються різні інструменти, наприклад, тестування різних варіантів сторінки або форми замовлення, щоб збільшити кількість клієнтів, які виконують цільову дію.

Робота над поліпшенням якості сайту

Хоча контекстна реклама Google Ads спрямована на залучення трафіку на сайт, сам сайт також має значення. Фахівці Business Site проводять аналіз сайту і дають рекомендації щодо поліпшення його структури, контенту та юзабіліті.

Робота з відгуками та репутацією

На цьому етапі аналізуються дані про конверсії та проводиться робота над поліпшенням конверсійної воронки. Для цього використовують різні інструменти, як-от тестування різних варіантів сторінки або форми замовлення, щоб збільшити кількість клієнтів, які виконують цільову дію.

Результати клієнтів Business Site
по рекламі в Google Ads

Клієнт: nasos-service.com.ua
Рекламовані послуги: Ремонт побутових насосів та насосних станцій ТМ Grundfos та Wilo
Географія: Вся Україна

За три тижні ведення рекламної кампанії було отримано 348 переходів на сайт.

Середній CTR рекламних кампаній 22,12%.

Вартість кліка складає 2,43 грн.

За цей період з реклами було отримано 29 конверсій середньою вартістю 28,89 грн.

Середній коефіцієнт конверсії з усіх рекламних кампаній - 8,43%

Клієнт: upakovka.kh.ua
Рекламовані послуги: Оптовий продаж пакувальних матеріалів (повітряно-пухирчаста плівка, стрейч плівка, термозбіжна плівка, скотч, шпагат)
Географія: Харків та обл, Суми та обл.

За підсумками місяця ведення рекламних кампаній було отримано 435 переходів на сайт.

Середній CTR пошукових рекламних кампаній 17,17%.

Вартість кліка складає 5,39 грн.

За цей період з реклами було отримано 100 конверсій середньою вартістю 22,31 грн.

Середній коефіцієнт конверсії по всіх рекламних кампаніях - 22,99%

Клієнт: beauty-image.com.ua
Рекламовані послуги: Курси косметології, курси перманентного макіяжу
Географія: Україна

За підсумками місяця ведення рекламних кампаній було отримано 240 переходів на сайт.

Середній CTR пошукових рекламних кампаній 20,97%, ремаркетингу 0,71%.

Середня вартість кліку для пошукових реклам становить 5,73 грн., у КМС 1,88 грн.

За цей період з реклами було отримано 93 конверсій, середньою вартістю 66,54 грн.

Середній коефіцієнт конверсії по всіх рекламних кампаніях - 7,51%

Переваги налаштування контекстної реклами
Google Adwords

Швидкий запуск

Через 3 робочі дні Ваш сайт з'являється на перших рядках пошукової видачі за допомогою реклами Google AdWords

Гнучкість налаштувань

Інструмент контекстної реклами дозволяє тестувати ключові слова та оперативно замінювати неефективні на ефективні

Оплата за результат

Ви платите лише за тих користувачів, які за фактом перейшли на Ваш сайт

Точний облік витрат та аналітика

Інтерфейс рекламних інструментів Google AdWords і Analytics дозволяє точно бачити, за якими ключовими словами переходили користувачі, скільки обходилася реклама кожного ключового слова, а також їхня ефективність. Для більш точного контролю за показниками додатково використовуються системи аналітики сайту.

Ціна реклами в Google ADS

Тип сайту Ціна ведення рекламних кампаній грн/міс Рекомендований рекламний бюджет грн/міс

Односторінкові сайти,лендінги, сайти візитки

1-3 видів послуг та/або товарів, що просуваються
Повернення інвестицій (ROI)
оптимізація контекстної реклами

5 430 від 8000

Корпоративні сайти

3-10 видів послуг
товарів, що просуваються

8 920 від 12 000

Інтернет-магазини

10-25 видів послуг
та/або товарів, що просуваються

12 350 від 20 000

Великі проекти

до 100 видів послуг
та/або товарів, що просуваються
Оптимізація Google Shopping

19 680 від 40 000

Вартість ведення інтернет-реклами актуальна до 02.06.2023

Тренди Google Ads у 2023 році

Business Site в рамках послуги ведення рекламних кампаній в Google Ads впроваджує для своїх клієнтів найсвіжіші тренди:

  • Акцент на мобільній рекламі: з кожним роком все більше користувачів використовують мобільні пристрої для доступу в Інтернет. Фахівці Business Site приділяють більше уваги мобільній оптимізації кампаній наших клієнтів і створюють рекламу, що має гарний вигляд на мобільних пристроях.
  • Використання штучного інтелекту в налаштуванні контекстної реклами, допомагаючи оптимізувати кампанії та покращувати їх ефективність для наших клієнтів.
  • Акцент на відео рекламу. Згідно з прогнозами, відеореклама продовжуватиме набирати популярність. Більшість рекламодавців уже використовують відеорекламу у своїх кампаніях, але в майбутньому цей тренд тільки посилюватиметься.
  • Врахування специфіки голосового пошуку. З розвитком технологій голосового пошуку, контекстна реклама буде адаптуватися до цього формату. Ми створюємо рекламні кампанії, які більш пристосовані до запитів, що задаються голосом.
  • Автоматичні конверсії. Конверсія - це виконання цільової дії на Вашому сайті, їх відстеження дає змогу оптимізувати рекламні кампанії, приділяючи більше ресурсу тим ключовим словам, які дають вам клієнтів. Автоматичні конверсії (Automatic conversions) - це функція в Google Ads, яка дає змогу відстежувати конверсії на вашому сайті, використовуючи машинне навчання та алгоритми Google. Ця функція дає змогу автоматично налаштовувати відстеження конверсій без необхідності встановлювати додаткові коди відстеження на сайт і покращувати показники реклами.
  • Локальна реклама: ми налаштовуємо рекламні кампанії Google Ads, адаптуючи під локальну видачу Гугл, щоб ви могли отримувати більше клієнтів, які знаходяться максимально близько до Вашого бізнесу.

6 причин замовити ведення та налаштування
контекстної реклами у веб-студії Business Site

2011Рік заснування
895+Реалізованих інтернет-проекті
13577ключових слів в ТОП-10 Google
6.36%середній показник конверсії сайтів, створених веб-студією
  • Ми практики! Для нашої веб-студії ми залучаємо клієнтів через контекстну рекламу в Google Ads, тобто є успішним рекламодавцем і зсередини розуміємо той кінцевий результат, який необхідно отримати.
  • Маркетинг. При веденні контекстних рекламних кампаній для Вашого сайту наші фахівці відстежуватимуть активності Ваших прямих конкурентів і на підставі цього вносити корективи в рекламну кампанію, а також надаватиме рекомендації щодо акцій та інших маркетингових активностей на Вашому сайті.
  • Аналітика. При веденні рекламних кампаній ми налаштовуємо поглиблену систему аналітики для того, щоб проводити тестування та виділяти найефективніші ключові слова та оголошення. Також, за вашим бажанням, ми допомагаємо з встановленням систем call-tracking та наскрізної аналітики, щоб ви могли точно відстежувати показати ROI (повернення інвестицій) за кожним ключовим словом.
  • Прозорість. Під час роботи з нашою компанією ви отримуєте доступ до кабінету рекламодавця, в якому зможете відстежувати витрати та інші ключові показники рекламної кампанії. Також наші фахівці надаватимуть звіти та рекомендаційні листи за обумовлені періоди.
  • Ефективність. Під час роботи з нашим рекламним агентством, ви отримаєте:
    • економію рекламного бюджету від 20% до 50% за рахунок регулярної роботи над зниженням вартості кліку, заміни неефективних ключових слів на ефективні, захисту від скликання реклами;
    • збільшення кількості вхідних заявок на 15%-35%.
    Сумарна вигода, яку отримає Ваш бізнес у результаті роботи з нами, у 5-10 разів окупає вартість наших послуг!

Відгуки про Business Site

Наша команда

Максим Дімура
Максим Дімура
Директор
Маргарита Іванченко
Маргарита Іванченко
Менеджер проектів
Технічний керівник
Андрій Слободенюк
Технічний керівник
Максим Герасько
Максим Герасько
Керівник SEO-відділу
Олена Омельченко
Олена Омельченко
Дизайнер
Олександр Харченко
Олександр Харченко
Front-end, Back-end developer
Лада Коваленко
Лада Коваленко
Копірайтер-перекладач
Світлана Ганжа
Світлана Ганжа
Контент-менеджер
Лаша Годуадзе
Лаша Годуадзе
PPC спеціаліст, таргетолог

Як відбувається робота

  1. Залишіть заявку, наш менеджер зв'яжеться з Вами
  2. Ми затверджуємо перелік ключових слів до моменту налаштування рекламного облікового запису
  3. Підписуємо договір
  4. Реєструємо рекламний обліковий запис, налаштовуємо рекламні кампанії
  5. Налаштовуємо систему аналітики сайту
  6. Зв'язуємо облікові записи для відстеження результатів усіх рекламних каналів
  7. Поповнюємо рекламний обліковий запис і запускаємо пошукову рекламну кампанію
  8. Після того, як збереться мінімально необхідна аудиторія для показу ремаркетингу, запускаємо ремаркетинг Google
  9. Запускаємо регулярний процес оптимізації рекламного облікового запису та зниження вартості кліка

Оплата послуг створення сайтів

  • Безготівкова оплата послуг на розрахунковий рахунок ФОП (3-тя група)
  • Bitcoin, Ethereum
  • Приват24
  • Безготівкова оплата послуг на розрахунковий рахунок юридичної особи - платника ПДВ (ПДВ не включено до кошторису і оплачується додатково)
  • S.W.I.F.T. - для міжнародних клієнтів

Гарантії та повернення коштів

  • Веб-студія Business Site з кожним клієнтом укладає офіційний договір на надання послуг зі створення сайту. Договір передбачає повернення коштів у разі розірвання.
  • Якість наданих нами послуг і відповідальність за виконання взятих на себе зобов'язань гарантується договором і чинним законодавством України.

Питання відповідь

Що таке рекламний бюджет і як розраховується вартість реклами?
Що таке рекламний бюджет і як розраховується вартість реклами?
Business Site

Рекламний бюджет - це витрати на рекламу в системі Google Ads. Бюджет розраховується індивідуально для кожної рекламної кампанії. Виходячи з послуги, що просувається, і додаткової інформації сайту, наші фахівці проводять підбір пошукових запитів для рекламної кампанії. Після чого аналізується частотність даних ключових слів за минулий місяць і розраховується к-ть кліків на сайт з пошукової реклами. Базуючись на кількості кліків на сайт, ми розраховуємо кількість показів і кліків відповідно з ремаркетингу і ретаргетингу.

До рекламного бюджету додається вартість послуг нашого агентства. Отримана сума - це кінцева щомісячна вартість ведення рекламної кампанії.

У чому полягає суть Ваших послуг?
У чому полягає суть Ваших послуг?
Business Site

Створення рекламних оголошень: PPC-агентство створює рекламні оголошення, які привертають увагу і відповідають завданням клієнта Business Site.

Налаштування таргетингу: PPC-агентство налаштовує таргетинг, щоб реклама була показана тільки тим користувачам, які найімовірніше будуть конвертувати, збільшувати конверсію рекламної кампанії.

Оптимізація рекламної кампанії, спрямування на повернення інвестицій (ROI): PPC-фахівці Business Site постійно оптимізують кампанії, щоб поліпшити їхню ефективність і отримати максимальні конверсії для наших клієнтів.

A/B-тестування: PPC-агентство проводить A/B-тестування рекламних оголошень і лендінгів, щоб визначити найкращий варіант для клієнта.

Ремаркетинг: PPC-агентство створює ремаркетингові кампанії, які нагадують користувачам про продукти і послуги клієнта і підвищують ймовірність їх конверсії.

Що таке медіаплан і навіщо він потрібен?
Що таке медіаплан і навіщо він потрібен?
Business Site

Медіаплан рекламної кампанії - це документ, який містить аналіз найефективніших ключових запитів, прогноз щодо витрат на рекламну кампанію та очікуваних результатів. Щоб довго не писати, подивіться приклади за цими посиланнями:

Завантажте приклад 1 Завантажте приклад 2 Завантажте приклад 3 Завантажте приклад 4

Запуск гугл-реклами без такого аналізу - вкрай небажаний, бо, найімовірніше, не приведе до кінцевого результату.

Що робити, якщо у мене не буде дзвінків, а реклама вже відкрутилася?
Що робити, якщо у мене не буде дзвінків, а реклама вже відкрутилася?
Business Site

На відміну від більшості агентств інтернет-реклами, при веденні контекстної реклами, наші фахівці здійснюють щоденний моніторинг ефективності. Робота з ведення контексту побудована на основі регулярного зворотного зв'язку з клієнтом. Щотижня, в обумовлений день наш фахівець надає звіт за останній період і з'ясовує зворотний зв'язок щодо ефективності реклами (кількість вхідних дзвінків, якість цих звернень). На підставі цих даних проводить коригування налаштувань таким чином, щоб відбувалося зростання ключових показників контекстної реклами.

Скільки необхідно платити на місяць?
Скільки необхідно платити на місяць?
Business Site

Річ у тім, що вартість контекстної реклами визначається аукціоном. Тобто залежно від того, скільки сайтів претендують рекламуватися за кожним із ключових слів, залежить вартість кліка, переходу за рекламним оголошенням на Ваш сайт. Також на щомісячний бюджет впливає географія реклами, час показу реклами... і ще близько 10-ти факторів. Таким чином, для точного розрахунку вартості реклами необхідно підготувати медіаплан. Як правило, мінімальний щомісячний бюджет, з яким працює наша команда, - 200-300 дол./міс.

Чи можна платити з ПДВ?
Чи можна платити з ПДВ?
Business Site

Так, звичайно! Сервіс Google Ads має безліч способів оплати, включно з безготівковим розрахунком. За такого способу оплати бухгалтерії компаній надають весь необхідний пакет документів (договір, оригінали рахунків та актів).

А якщо конкуренти будуть постійно клікати на нашу рекламу?
А якщо конкуренти будуть постійно клікати на нашу рекламу?
Business Site

Так, дійсно є категорії людей, що володіють низьким рівнем культури, які будуть таким займатися. Сам же пошуковик Гугл уже передбачив низку способів захисту своїх рекламодавців. Наприклад, не враховує кліки з одного і того ж комп'ютера протягом місяця. Проте для 100% захисту від недобросовісних конкурентів, ми використовуємо заборону показу реклами за ip-адресою. Тобто Вашу рекламу просто не буде видно Вашим конкурентам.

Я не вірю, що мої клієнти будуть мене шукати через інтернет. Що на це скажете?
Я не вірю, що мої клієнти будуть мене шукати через інтернет. Що на це скажете?
Business Site

Ваші клієнти - це насамперед люди. У всіх людей є одна спільна риса - це намагатися робити менше, а отримувати більше. За наявності смартфона (комп'ютера) та інтернету будь-якій людині набагато простіше звернутися до пошукової системи Google і миттєво отримати відповідь на своє запитання, ніж нишпорити в довідниках або переглядати сотні рекламних оголошень. Зараз 2023 рік і комп'ютер з інтернетом є практично у всіх установах, а також приватних квартирах, кафе і навчальних закладах. Крім цього, безліч користувачів активно використовують мобільний інтернет, який доступний практично скрізь. Проте найкраще переконатися на особистому досвіді. Якщо є сумніви щодо ефективності контекстної реклами, спробуйте замовити мінімальний пакет налаштувань з мінімальним бюджетом.

При укладенні договору необхідно платити щомісяця?
При укладенні договору необхідно платити щомісяця?
Business Site

Інтернет реклама, зокрема, контекстна реклама - це дуже гнучкий інструмент! Ви можете запускати контекст тоді, коли Вам це буде необхідно. Якщо Ви приймете рішення призупинити або відмовитися від ведення контекстної реклами зовсім - без проблем. Вам необхідно буде просто повідомити про це нам у терміни, встановлені договором.

Продовжуючи взаємодію з нашим сайтом, ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie нами та політикою конфіденційності.

Замовити просування