+38 (096) 400-15-67
04080, м. Київ, вул. Костянтинівська, 73

Розміщення статей у ЗМІ

PR статті у найкращих інтернет-виданнях України

Розміщення pr статей в інтернет ЗМІ - це одна з ключових послуг нашого агентства,
завдяки чому ми можемо гарантувати високу якість для наших клієнтів

Розміщення
без плашки “Реклама”

Найвигідніша
ціна на ринку

Найбільша база
новинних сайтів

Замовити PR в інтернет Зателефонувати

НАШІ КЛІЄНТИ

ЩО ЯВЛЯЄ СОБОЮ ЗАМОВЛЕНЕ РОЗМІЩЕННЯ
PR-СТАТЕЙ І ПРЕС-РЕЛІЗІВ У ЗМІ

Розміщення статей у ЗМІ з прямою або непрямою згадкою про бренд або продукт допомагає підвищити впізнаваність, розвинути лояльність аудиторії та розширити охоплення. PR через інтернет у 2020-х вважається найвигіднішим вкладенням у формування та підтримку зв'язків із потенційними та існуючими клієнтами, тому що новини та статті тепер частіше читають онлайн, ніж у пресі. Розмістити статтю на сайті новин може кожен, але тільки фахівець зможе це зробити так, щоб отримати від публікації пряму вигоду.
Писати PR статті важливо так, щоб у тексті було максимум користі та мінімум реклами, інакше навіщо читачеві витрачати час на читання. Обирати майданчик для розміщення PR-статей теж потрібно розумно — ретельно вивчаючи аудиторію кожного з можливих варіантів, порівнюючи ціни, доступні формати та умови публікації.
В рамках послуги розміщення статей за гроші, ми беремо на себе всі етапи – від ідеї до аналізу ефективності публікації:
  • Розробляємо стратегію PR-просування в Інтернеті;
  • Підбираємо майданчики та формати;
  • Вивчаємо статистику ЗМІ, в яких в яких будемо озміщувати платні статті;
  • Домовляємося про публікацію;
  • Подаємо вам деталізований звіт про розміщену нативну рекламу.
Що являє собою замовлення розміщення PR-статей та прес-релізів у ЗМІ

ЩО ОТРИМАЄ ВАШ БРЕНД ВІД PR В ІНТЕРНЕТ-ЗМІ

ШИРОКЕ ОХОПЛЕННЯ І ЗАЛУЧЕННЯ УВАГИ ПОТРІБНИХ ЛЮДЕЙ

ми публікуємо PR-статті там, де їх побачить цільова аудиторія бренду, що просувається.

ДОВІРА ТА ЛОЯЛЬНІСТЬ

нативний формат статей, що публікуються, добре працює на покращення репутації та формування позитивного відношення аудиторії.

ПРИБУТОК

корисна стаття так чи інакше пов'язана з брендом, опосередковано підштовхує людей на покупку, тому правильний PR у ЗМІ відчутно підвищує продажі.

ЧОМУ КЛІЄНТИ ЗВЕРТАЮТЬСЯ ДО НАС
ЗА ВЕДЕННЯМ PR-КАМПАНІЙ В ІНТЕРНЕТ-ЗМІ

05
 

Без знання тонкощів аналізу аудиторій в інтернеті складно зрозуміти, на якому сайті найвигідніше купувати платне розміщення нативної статті.

Аналітик Business Site вивчить ключові показники найпопулярніших майданчиків, які відвідує цільова аудиторія бізнесу клієнта; порівняє ефективність публікації на кожній; підбере оптимальні та складе аватари читачів, щоб автор нативної статті вибрав максимально релевантну тему та формат подачі матеріалу.

Різні аудиторії
04
 

Для масштабної рекламної кампанії потрібні великі охоплення

Деякі онлайн-ЗМІ щодня читають сотні тисяч людей. Якщо зробити статтю, яка зможе зацікавити хоча б половину читачів такого майданчика, можна отримати багатотисячні охоплення буквально з однієї публікації.

Велика база блогерів
03
 

Клієнти не завжди можуть перевірити достовірність ключових показників сайту ЗМІ (охоплення, залучення аудиторії)

Ми ретельно перевіряємо показники майданчиків, перш ніж опублікувати статтю за гроші, і працюємо тільки з перевіреними ресурсами, без накручених показників, з гарною залученістю і релевантною аудиторією продукту, що просувається.

Перевірені показники
02
 

Бізнесмену часто складно коректно оцінити якість підготовленої для PR-публікації статті та потенційну ефективність нативного матеріалу

Ми оцінюємо матеріали виключно з точки зору їх потенційної маркетингової ефективності. У наших спеціалістів позаду десятки успішних кейсів з PR в інтернет. Тому ми завжди впевнені, що вибраний нами формат, час і місце розміщення забезпечать високу ефективність нативної реклами.

Ефективні рекламні кампанії
01
 

Просування pr компанії в інтернет - це безперервний процес, нашим клієнтам не вигідно переносити його інхаус через складнощі з пошуком відповідних кадрів.

Хороший спеціаліст на ринку діджитал-реклами, як правило, не сидить без роботи. На формування власного інхаус відділу для роботи з інтернет-просуванням компанії потрібно витратити багато часу і грошей, тоді як делегування цих завдань агентству Business Site дозволяє отримувати результати зростання охоплень, просування, продажу без непотрібних складнощів.

Контроль результатів

ЯК МИ ПРАЦЮЄМО

Формуємо список цілей, які ви хочете досягти платним розміщенням прес-релізів та статей.
Знаходимо підходящі майданчики, аналізуємо, домовляємося з ними про умови публікації.
Готуємо статті, які підходять під вимоги майданчика та потенційно-цікаві цільовій аудиторії PR-кампанії.
Публікуємо статті.
Відслідковуємо ефективність публікації, складаємо та надсилаємо вам деталізований звіт.

ПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ

Як ви обираєте, де розмістити статтю за гроші?

Залежить від продукту, який потрібно просувати, замовними статтями. Найчастіше ми вибираємо ЗМІ для статті з PR-метою щодо того, яка аудиторія переважає у проекті. Аудиторію оцінюємо за показниками з відкритим доступом та даними, які на запит дає рекламний відділ сайту.

Скільки коштує pr-просування інтернет-магазину?

Розрахувати вартість рекламної кампанії ми можемо тільки після того, як вивчимо майданчик, що просувається, і цілі, які ви хочете досягти публікацією нативних статей у ЗМІ. Зателефонуйте нам або залиште контакти у формі зворотного зв'язку, щоб отримати персональну комерційну пропозицію.

Як ви домовляєтеся про розміщення статей у ЗМІ?

Зідзвонюємося, пишемо редактору, а ще маємо свою унікальну базу контактів представників ЗМІ, зокрема тих, хто безпосередньо з нативними матеріалами не працює. Тому наші клієнти отримують можливість публікувати статті для просування бренду та продукту, зокрема на тих сайтах, де відкриту рекламу не пропускають.

Наскільки ефективним є створення репутації в інтернеті через публікацію нативних статей у ЗМІ?

Все залежить від того, як і які інструменти для PR в інтернеті ви використовуватимете. У нас є кейси, в яких після першого ж розміщення у ЗМІ клієнт отримував відчутну віддачу; іноді для помітного ефекту вистачає публікації прес-релізів на кількох сайтах; Найчастіше – потрібно планувати серію статей.
Шановний користувач! З метою надання найбільш актуального контенту наш сайт використовує файли cookie. Продовжуючи взаємодію з нашим сайтом, ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie нами.
Ок
Дізнайтесь ціну розробки
Заповніть цю форму