Як дізнатися скільки і яких послуг я конкретно отримаю за оплачені години?
Все дуже просто, по більшості видів роботи існують початкові тарифи, як, скажімо, у мобільних операторів (sms - стільки, 1 хв розмови - стільки). Залежно від кількості цих послуг, буде формуватися загальна сума рахунку, яка буде вираховуватися від Вашої передоплати.
Наприклад: додавання на сайт готового тексту із готовим зображенням -10 грн. за сторінку. За місяць додали 30 таких сторінок = 300 грн. Ці 300 грн. будуть вираховуватися із Вашого балансу. Запросіть у наших менеджерів актуальний прайс на тарифи
технічної підтримки >>>
Звичайно, неможливо передбачити всі можливі варіанти завдань, які можуть надходити від Вас. Тому якщо чогось немає у тарифній сітці (прайсі), це оцінюється індивідуально. При цьому Вам заздалегідь буде озвучено вартість, яка Вам підійде чи ні.
Куди поділася Ваша безкоштовна тех.підтримка?
Безкоштовна підтримка діє як і раніше. Тільки вона поширюється на ті випадки, коли якийсь модуль, розробка якого була оплачена при створенні сайту, не працює або працює некоректно. Якщо ж стоїть завдання оновлення сайту, це додаткове завдання, яке додатково оплачується.
Чому Ви працюєте лише за передоплатою?
Ця послуга передбачає оперативне реагування на завдання клієнта. Тому час наших спеціалістів наперед бронюється.
Що робити, якщо мені не вистачить годин, які я сплатив?
Якщо Ваше завдання займає більше часу, ніж було передплачено, тоді виконується його частина в рамках пакета, а решта переходить на наступний місяць.
Якщо у мене є декілька сайтів, я можу оплатити 1 пакет і використовувати його на всі сайти?
На жаль, поки що такої можливості немає. Щоб уникнути плутанини та непорозуміння, ми працюємо за принципом: «1 пакет послуг на 1 сайт».
Якщо я не захочу далі користуватися цими послугами, тоді що?
Вам необхідно буде попередити нас не пізніше ніж за 2 тижні про Ваше рішення.