Реклама у блогерів YouTube, Instagram, TikTok

підбираємо потрібні майданчики та формати

та реальність заявлених показників охоплень, залученості


по рекламі у блогерів Зателефонувати
Реклама у блогерів Instagram - станом на початок 2020-х один із найефективніших способів просувати практично будь-який продукт на широку аудиторію. Найефективніше працює реклама від блогерів, яка органічно поєднується з ключовими ідеями інфлюєнсера. Який формат вибрати — залежить від цілей та бюджету: реклама у сторіс, пост, колаборація, інтеграція, спонсорство великого гіва чи організація брендованого — за правильного підходу спрацює кожен варіант.
Реклама у блогерів Youtube - третій за популярністю формат серед розміщень у інфлюєнсеров після Instagram Post та Instagram Stories. Ніхто не розповість вам, скільки грошей принесла бренду реклама в блогах на Youtube. Але, судячи з безперервного зростання бюджетів на інтеграції з влогерами, вкладення в цей напрямок інфлюєнс-маркетингу окупаються з вигодою для рекламодавця. Нативну та відкриту рекламу на Ютуб замовляють приблизно з однаковою частотою. Причому підписники до брендованого відеоконтенту відносяться переважно лояльно і здебільшого визнають, що охоче дослухаються до рекомендацій лідера думок.
Реклама у блогерів ТікТок - неоране поле для експериментів з інтеграції бренду в контент інфлюєнсера. Буквально у 2019 рекламу у блогерів у ТікТоці серйозно розглядали лише бренди з великими бюджетами та не специфічною аудиторією. Але вже з початку 2020-х маркетологи навчилися використовувати ТікТок для бізнесу та заробітки топових тіктокерів на рекламі відчутно зросли, так само як і ціни на рекламу у блогерів з великою кількістю підписників. Ключова цінність ТікТока як рекламного майданчика у хорошій залученості аудиторії та, на відміну від Інстаграма та Ютуба, поки що досить скромні розцінки.
Нативна інтеграція Вашої реклами
Спонсорство каналу
Product Placement
Online-івенти
Бренд-амбасадорство
Огляд товару
Конкурси, марафони, челенджі
Інтерв'ю, музичне відео
Реферальна програма
рекомендаційні системи Ютуба, Інстаграма, ТікТока покажуть публікацію з вашою рекламою не лише тим, хто підписаний на блог, а й схожим за інтересами аудиторіям, що забезпечить широке охоплення.
роботу з блогерами називають маркетингом впливу, блогери справді ефективно впливають на вибір своїх підписників через прямі чи нативні рекламні повідомлення в роликах на Ютубі, у ТікТоці, сторіс або постах Інстаграм.
показник конверсії реклами у блогерів з підходящою для бренду аудиторією часто вищий, ніж із таргетованої реклами, особливо на прості продукти; люди охоче купують те, що вже бачили і знають, хай навіть із відео в інтернеті.
Ми аналізуємо аудиторію блогів і відбираємо під рекламу тільки ті канали, де більшість підписників потенційно зацікавлені в продукті, що рекламується
За результатами аналізу аудиторій, залученості, активності підписників та даних щодо вже проведених у блогах рекламних активностей, ми відбираємо для клієнта ті варіанти співпраці з блогерами, які дозволять отримати максимально високу конверсію.
Ми працюємо з блогерами з різними аудиторіями, завдяки чому зможемо організувати широкі охоплення з реклами продукту в будь-якій ніші.
Робота з нами дає вам доступ одразу до десятків популярних блогерів-інфлюенсерів із сумарною аудиторією в кілька мільйонів активних підписників, серед яких, скоріш за все, є і ваша цільова аудиторія.
Ми перевіряємо та гарантуємо достовірність ключових показників блогера: охоплення, залучення аудиторії
Ми ретельно перевіряємо кожного блогера, якого додаємо в базу, на реальність даних щодо його блогу та відсутність накруток. Для цього ми звіряємо дані показники з цифрами, які отримуємо за допомогою спеціальної програми. Додатково ми зв'язуємося з рекламодавцем, що працювали з ними і цікавимося результатами проведених рекламних кампаній, щоб можна було максимально близько до реальності прогнозувати конверсію реклами наших клієнтів.
Рекламні кампанії для клієнтів агентства можуть бути іміджевими або націленими на продаж, але вони завжди цільові та з конкретними прогнозами на результати
Роботи з організації кампанії завжди починаються з постановки конкретних цілей, а після завершення завжди проводиться аналіз ефективності та формується детальний звіт, щоб клієнт бачив, який результат він отримав з кожного конкретного формату реклами у блогера.
Наш менеджер бере на себе всі комунікації з блогером
Представник агентства перед розміщенням реклами обговорює всі деталі та нюанси з блогером, а також бере на себе ретельний контроль за виконанням всіх домовленостей.
Введіть свої дані у форму
і отримайте доступ до відео + покрокового плану