Останнім часом аккаунти в соцмережах замінюють безліч функцій інтернету та розширюють можливості для дозвілля. Facebook славиться іграми, Instagram дозволяє стежити за улюбленими брендами та знаменитостями, а у Вконтакті можна дивитися фільми та слухати музику. Достатня кількість компаній може обходитися без повноцінного сайту, їм просто необхідно створити гідний паблік з хорошим лендингом. Такими спільнотами можуть бути креативні студії, антикафе, міні-кав'ярні тощо. Це говорить про те, що соціальні мережі – чудовий майданчик для бізнесу. Але як усе правильно організувати, щоб бізнес був успішним? Варто розглянути основні методи роботи з новими медіа.
SMM або Social Media Marketing – це метод просування послуг, товарів та метод залучення клієнтів за допомогою соціальних платформ. Основа кожного SMM - створення контенту з максимальним потенціалом, який включає корисну і важливу інформацію. Нею ділитимуться у віртуальному суспільстві та поширюватимуть самостійно, підвищуючи при цьому кількість підписників та імідж компанії. Це цілий системний підхід, який справді приводить до продажів.
SMМ просування - спосіб залучення цільового трафіку на сайт із соцмереж та блогів методом оптимізації ресурсу. Це допоможе збільшити конверсію, підтримати інтерес аудиторії, покращити впізнаваність бренду, збільшити територію залучення, створити зворотний зв'язок із клієнтом тощо.
Реклама в соцмережах - це та нав'язлива реклама, яка всім набридла. SMМ реклама – прихована. Таким чином, користувачам надається якісний контент, що викликає прихильність аудиторії до вас і вашого офферу. Тут важливою є комфортна неформальна атмосфера - так відвідувачі краще сприймають торгову пропозицію, а імідж бренду підвищиться.