Компанія «Кедр Хаус» з 2008 року займається проектуванням та будівництвом під ключ будівель із клеєного бруса. У роботі майстра компанії використовують фінську технологію, яка зарекомендувала себе як надійна та економічна. Своїм клієнтам компанія пропонує затишні будинки для життя, цілорічні дачі, добротні лазні, утеплення та реставрацію фасадів.
Маркетингова стратегія
Мультилендинг на замовлення «Кедр Хаус» був розроблений з метою залучення клієнтів та отримання замовлень на будівництво. Щоб зацікавити цільову аудиторію, сімейних людей віком від 35 років, на сайті розміщено зображення щасливих сімей, дітей на тлі будинків із бруса. На головному екрані разом з фоновим зображенням будинку розміщено рядок, що біжить, який акцентує увагу відвідувача на основних перевагах компанії: 10-річна гарантія, швидке будівництво (від 65 днів) і можливість розстрочки. Посадкова сторінка дає вичерпну інформацію про технологію будівництва, переваги дерев’яних будинків, етапи роботи, є відповіді на питання, які часто виникають у цільової аудиторії. Запропоновано типові варіанти будівель, передбачено можливість розрахувати приблизну вартість для свого проекту. Сайт сприймається, як експертний, що заслуговує на довіру. Під кожен із 4 видів послуг створено свій лендинг: дачні будинки, будинки для життя, лазні, фасади. Для привернення уваги цільової аудиторії, передбачені кнопки виклику форми зворотного зв’язку з пропозиціями підібрати проект будинку, отримати консультацію, відвідати офіс, отримати каталог, дізнатися про сезонну пропозицію, підписатися на розсилку.
Особливості дизайну
Лендинговий сайт оформлений з використанням зелених та коричневих відтінків, які асоціюються з екологічністю та дерев’яним брусом – основним будівельним матеріалом. У дизайні використано велику кількість фотографій дерев’яних будинків, які викликають відчуття затишку та відпочинку у тих, хто хотів би мати такий будинок чи дачу. Загальний стиль сайту – теплий, сімейний. Фірмовий стиль з’являється навіть у фонових зображеннях, де промальовані геометричні форми за аналогією з логотипом. Такий самий прийом використаний для ховерів. Спеціально для сайту дизайнер відмалював набори іконок, схематичні зображення будинків, структуру бруса, оформлення сторінок подяки та 404. Використані анімаційні ефекти для максимального залучення. Для зображень з варіантами будівель придумані ховер, на яких відображаються основні характеристики по кожній будівлі.