+38 (096) 400 15 67

Налаштування системи CRM Бітрікс24

Налаштування та встановлення CRM-системи Бітрікс24 – одна з ключових послуг нашої веб-студії. В результаті налаштування CRM-системи Бітрікс24 Ваша компанія отримує контрольовану роботу з клієнтами через вбудовану IP-телефонію, картки лідів та клієнтів, завдання, облік угод та рахунків. Бітрікс24 – це провідна CRM, яку використовують понад 2 000 000 компаній у всьому світі. При її установці наша команда додатково виробляє інтеграцію всіх каналів комунікації: е-маїл, skype, viber, facebook та інші.

Також ми робимо автоматизацію бізнес-процесів компанії через СРМ Бітрікс24.

Наші клієнти

Клієнт 1
Клієнт 2
Клієнт 3
Клієнт 4
Клієнт 5
Клієнт 6

CRM-система Бітрікс24: налаштування та встановлення
що являє собою?

Автоматизація бізнесу та налаштування CRM-системи Бітрікс24 – це глобальний процес, який ділиться на кілька етапів:


Аудит компанії, специфіки її діяльності, ключових показників (KPI), основних бізнес-процесів, організаційної схеми компанії та найголовніше - вивчення проблемних питань, які має вирішити CRM-система.

Вибір ліцензії CRM-системи Бітрікс24. Компанія 1С-Бітрікс надає можливість придбати ліцензію як Хмарного рішення (SaaS), так і "Коробкового" варіанта редакції. За результатами аудиту можна буде визначити найбільш підходящий тип СРМ-системи та її функціоналу.

Налаштування CRM Бітрікс24 та її окремих модулів згідно бізнес-задач та орг.схеми Вашої компанії: інтеграція заявок з Вашого сайту, інтернет-магазину, landing page, у CRM Бітрікс24; налаштування карток ліда, контакту, компанії, угоди, налаштування конструктора рахунків та комерційних пропозицій; підключення IP-телефонії.

Навчання персоналу та адміністраторів роботи в Бітрікс24, складання правил та регламентів роботи – це найважливіший процес, без якого впровадження CRM не відбудеться. Якщо Ваші співробітники не будуть користуватися CRM-системою, або робитимуть це некоректно, то час та кошти, витрачені на попередні етапи – марно!

Налаштування системи CRM Бітрікс24

Чому 50+ провідних компаній замовили налаштування CRM Бітрікс24 у нас?

2011Рік заснування
895+Реалізованих інтернет-проекті
13577ключових слів в ТОП-10 Google
6.36%середній показник конверсії сайтів, створених веб-студією
  • Офіційний партнер компанії 1С-Бітрікс.
  • Фіксована ціна, ніяких прихованих платежів при впровадженні CRM системи Бітрікс24.
  • Комплексний підхід: від налаштування CRM до навчання працівників.
  • Гарантія на працездатність всіх параметрів CRM-системи.
  • Після налаштування CRM-системи Бітрікс24 саме нашою компанією Ваш бізнес гарантовано стане кращим, т.к. ми пропонуємо ринку лише те, що 100% працює у нас!
  • Сайт Вашої компанії повністю відповідатиме бізнес завданням, корпоративним стандартам і перевершить усі очікування.

13 змін до кращого, фкі відбудуться
з Вашим бізнесом після налаштування Бітрікс24

Автоматизація процесу продажу

Використання хмарної CRM системи Бітрікс24 дозволяє налаштувати автоматизацію будь-якого бізнес-процесу у Вашій компанії. Але найпопулярнішим у цьому розрізі є автоматизація продажів. Цей бізнес-процес впроваджують відразу після того, як вирішили замовити налаштування CRM. Залежно від циклів угоди у Вашій компанії, наші спеціалісти з автоматизації бізнес-процесів зможуть скласти ланцюжки автоматичних завдань для менеджерів Вашого відділу продажів, завдяки яким вони знатимуть, що їм необхідно зробити в кожній із ситуацій та зможуть якісно просувати Ваших клієнтів по вирві продажу. поки ті не приймуть рішення купити. Автоматизація продаж підвищує прибуток компанії на 45% -185%.

IP-телефонія, корпоративна пошта та омніканальність

Бітрікс24 - єдина CRM-система з функцією IP-телефонії! Це дає Вашій компанії нові можливості щодо обслуговування клієнтів, організації роботи співробітників з різних офісів, а також контроль якості телефонних переговорів за рахунок їх запису та вимірювання ефективності рекламних каналів. До того ж, Битрикс24 – омніканальна система, тобто. всі повідомлення з електронної пошти, форм із сайту, чату на сайті та навіть соціальних мереж, автоматично розпізнаються системою та закріплюються за конкретним клієнтом та відповідальним за нього співробітником Вашої компанії. Ви все ще не готові запровадити Бітрікс24 у своєму бізнесі?

Облік та розвиток клієнтів

Як правило, існуючому клієнту продати у 5-7 разів простіше, ніж новому. Як і будь-яка CRM-система, Бітрікс24 дозволяє вести клієнтську базу, створюючи для кожного клієнта картку компанії, контакту, які можна пов'язувати між собою таким чином, що всі контакти стануть структурованими, будуть перебувати в єдиному інтерфейсі і не загубляться. Важливим є те, що система веде облік грошового обігу та замовлень Ваших клієнтів, а це дозволяє надавати їм статуси, (наприклад: срібний партнер, золотий партнер, VIP-клієнт) для яких можна налаштувати систему лояльності. Все це дозволяє Вашому бізнесу встановити довгострокові відносини з Вашими клієнтами!

База знань та проста інтеграція нових співробітників

У хмарному сервісі Бітрікс24 передбачено сховище для знань вашої компанії у вигляді Wiki. Регулярно наповнюючи Wiki Вашого Бітрікс24, ви отримаєте потужну платформу для навчання нових співробітників. І замість 6-9 місяців, інтеграція нового спеціаліста Вашої компанії відбуватиметься за 1-2 місяці!

Достовірні прогнози Вашої компанії

У Бітрікс24 вбудовані такі інструменти планування та прогнозування як «Діаграма Ганта», а також інтерфейс процес-барів для угод, проектів, комерційних пропозицій та рахунків. Таким чином управлінець чи власник бізнесу зможе бачити поточний стан справ у компанії та робити прогноз на найближчу перспективу.

Врахування ефективності кожного співробітника

Використання Бітріс24 дозволить вести облік робочого часу співробітника, автоматично створюючи табель відвідувань. Крім цього, є можливість налаштування обов'язкових щоденних чи щотижневих звітів для кожного спеціаліста Вашої компанії. Для більш детального аналізу ефективності в Бітрікс24 можна додатково замовити звіт з виконаних завдань, вирви продажів, конверсій та інше.

Аналітика ефективності роботи компанії

Інтерфейс Бітрікс24 дозволяє переглядати зведені управлінські звіти як по кожному співробітнику, так і по відділу або компанії в цілому. Таким чином, запровадивши CRM Бітрікс24, керівник може реально оцінювати поточний стан справ компанії, бачити фактичний вплив того чи іншого відділу, співробітника чи завдання на загальний результат.

Оперативне створення індивідуальних комерційних пропозицій

Як правило, індивідуальні комерційні пропозиції, особливо у сфері послуг (будівництва, інжинірингу, архітектури, проектування, монтажу, доставки, кулінарії) займають багато часу менеджерів відділу продажів. У системі Битрикс24 існує вбудований редактор комерційних пропозицій, який дозволяє скласти КП в 5-6 разів швидше за звичайний. Також система контролює кожну створену в ній комерційну пропозицію, що виключаєте ситуації, коли менеджер з яких-небудь причин забуває надіслати його клієнту. А керівник чи власник бізнесу може бачити результат за кожною відправленою комерційною пропозицією в єдиному інтерфейсі.

Генерація рахунків та контроль оплат

Хмарна CRM Бітрікс24 дозволяє створювати шаблони рахунків з одним або декількома реквізитами Вашого підприємства та автоматично генерувати рахунки для Ваших клієнтів (українського, російського, німецького зразків) на підставі комерційних пропозицій. Також, у Бітрікс24 передбачена інтеграція з сервісами PayPal та Яндекс.Каса, що дозволяє відслідковувати платежі з більш ніж 40 платіжних систем (Visa, MasterCard, WebMoney, Яндекс Гроші та інші) в авторежимі. Ви чітко бачитимете, який саме клієнт замовив Вашу послугу або купив товар.

Наскрізна аналітика маркетингу

Наскрізна аналітика – це відстеження витрат та повернення інвестицій у маркетинг за допомогою кількох сервісів одночасно. Бітрікс24 легко інтегрується із системою Google Analytics, за рахунок чого можна налаштувати звіт, який показуватиме витрати на КОЖНИЙ рекламний канал та повернення інвестицій через функціонал оплачених рахунків. Таким чином, дуже легко визначити, який канал реклами наводить Вам клієнтів, а який просто витрачає бюджет.

Автоматизовані інструменти кадрового обліку та HR

У хмарний сервіс Бітрікс24 також вбудовані інструменти кадрового обліку: картки співробітників, відпустки та лікарняні для кожного з членів команди.

Управління бізнес-процесами компанії через смартфон

CRM-система Бітрікс24 має якісний (не глючний) мобільний додаток для систем iOS та Android, в якому дублюються практично всі функції основної версії! Таким чином власник компанії, управлінці та рядові співробітники зможуть завжди перебувати на зв'язку та брати безпосередню участь у роботі компанії, навіть якщо з якихось причин знаходяться поза своїм робочим місцем!

Значно збільшиться прибуток!

 

Оплата послуг створення сайтів

  • Безготівкова оплата послуг на розрахунковий рахунок ФОП (3-тя група)
  • Bitcoin, Ethereum
  • Приват24
  • Безготівкова оплата послуг на розрахунковий рахунок юридичної особи - платника ПДВ (ПДВ не включено до кошторису і оплачується додатково)
  • S.W.I.F.T. - для міжнародних клієнтів

Гарантії та повернення коштів

  • Веб-студія Business Site з кожним клієнтом укладає офіційний договір на надання послуг зі створення сайту. Договір передбачає повернення коштів у разі розірвання.
  • Якість наданих нами послуг і відповідальність за виконання взятих на себе зобов'язань гарантується договором і чинним законодавством України.

Скільки спеціалістів буде задіяно
в налаштуванні CRM-системи Бітрікс24

Аналітик бізнес-процесів
Аналітик бізнес-процесів
Це фахівець, який допоможе структурувати та оптимізувати поточні бізнес-процеси у Вашій компанії для того, щоб їхня наступна автоматизація не призводила до збоїв та помилок.
Бітрікс24-програміст
Бітрікс24-програміст
Фахівець, який після того, як Ви приймете рішення замовити налаштування CRM Бітрікс24, зробить автоматизацію бізнес-процесів, пропише логіку постановки завдань, email-повідомлень, системних повідомлень і нагадувань.
Спеціаліст з наповнення баз даних
Спеціаліст з наповнення баз даних
Для забезпечення коректної роботи CRM необхідно заповнення довідників, реквізитів компанії, а також товарної номенклатури та прайсів. Це все досить велика і монотонна робота, з якою професійно і з великим задоволенням справиться фахівець із наповнення баз даних.
PHP-програміст
PHP-програміст
Незважаючи на всю гнучкість і продуманість CRM-системи Бітрікс24, бувають ситуації, коли для того чи іншого процесу потрібне втручання у вихідний код системи безпосередньо або через Rest.api, для таких ситуацій у нашій команді працює php-програміст.
Системний адміністратор
Системний адміністратор
Цей спеціаліст забезпечить взаємозв'язок Бітрікс24 зі сторонніми сервісами та приладами: корпоративною поштою, соціальними мережами, чатом сайту, а також підключить до CRM телефони для прийому дзвінків по ip-телефонії.
Менеджер проєкту
Менеджер проєкту
Співробітник команди, який відповідає за комунікацію між технічними спеціалістами та замовником, а також контролює виконання зобов'язань, взятих нашою командою перед клієнтами.

Як відбувається робота
з впровадження Бітрікс24

  1. Залежно від Ваших завдань ми підбираємо для Вас оптимальний пакет послуг та ліцензію Бітрікс24.
  2. Складаємо та погоджуємо з Вами технічне завдання, в рамках ліцензії, яку ви вирішили купити.
  3. Встановлюємо та налаштовуємо CRM-систему.
  4. Налаштовуємо автоматичну управлінську звітність.
  5. Тестуємо та усуваємо можливі баги.
  6. Навчаємо Ваш персонал роботі із системою.
  7. Надаємо технічну підтримку.

Блог – статті про створення сайтів

Як обрати платформу для корпоративного сайту?

Створення корпоративного сайту є необхідним кроком для будь-якого бізнесу, який прагне до розвитку та приваблення нових клієнтів у 2023 році. Вибір платформи (CMS – content management system) при створенні сайту – це ключове рішення, яке буде визначати подальшу вартість підтримки розвитку та SEO-просування сайту. У цій статті розглянемо основні критерії вибору платформи для корпоративного сайту, […]

15.03.2023
Автор: Максим Димура
Як створити ефективні заголовки та опис для Landing Page?

Landing Page – це веб-сторінка або окремий односторінковий сайт, який компанії використовують для просування своїх спеціальних пропозицій та маркетингових активностей. Метою створення лендінгу є конверсія – перетворення відвідувачів на покупців, і для цього необхідно правильно підібрати заголовок та опис сторінки. Чому важливо якісно проробити заголовок та опис лендінгу? Приваблення відвідувачів на Landing Page коштує дорого! […]

10.03.2023
Автор: Максим Димура
Що таке сайти-квізи?

Квіз-сайт – ефективний маркетинговий інструмент, що базується на гейміфікації взаємодії з користувачем. Принцип квізу дуже простий: користувачеві пропонують відповісти на кілька питань у форматі тесту, а за результатами аналізу його відповідей обіцяють дати щось корисне чи цікаве. Наприклад, класично-гумористичний тест “Який ви торт?” із соцмереж – одне з різновидів квізу; пропозиція відповісти на кілька питань […]

11.02.2023
Автор: Максим Димура
Що таке CRM-система

Перша CRM система “Day-Timer” з’явилася в 1947 році і основним завданням було збільшення продажів. За допомогою новинки менеджерам було простіше керувати контактами та продавати більше. До речі, неофіційно прототипом сучасної CRM вважають додаток компанії ACT!, яка випустила додаток для управління контактами в 1897 році. Сучасні CRM розширили свій функціонал і, крім управління контактами клієнтів, використовуються […]

11.02.2023
Автор: Максим Димура
Принцип Mobile First для розробки дизайну сайтів

Mobile First – це принцип, згідно з яким розробляється UI/UX інтерфейс сайту для розширень, які встановлюються на смартфони. У подальшому дизайн-макети масштабуються під планшетні та desktop-пристрої. У 2023 році, коли в середньому користувач проводить 7 годин в інтернеті і більшу частину часу робить це з мобільного телефону, важливо надавати пріоритет саме мобільній версії сайту. Сайт, […]

09.02.2023
Автор: Максим Димура
Що таке SMM?

Social Media Marketing (SMM) – це один із способів просування в бізнесі, який полягає у залученні на сайт цільової аудиторії із соціальних мереж, форумів, веб-блогів. У такій соціальній мережі як Facebook, яка, як і раніше, залишається лідером серед інших, кількість активних відвідувачів на місяць вже перевищила 2,5 мільярда. Інші соціальні мережі, наприклад: Instagram, TikTok також […]

08.02.2023
Автор: Максим Димура
Посадкова сторінка – якою має бути?

Посадкова сторінка – це будь-яка сторінка сайту або інтернет-магазину, на яку ви направляєте трафік за допомогою реклами. Це та сторінка, на яку потрапляє людина, яка клікнула на вашу рекламу. Посадкова сторінка, як інструмент продажів 2023 року, вважається одним з найефективніших. Важливо зробити сторінку привабливою, зрозумілою для користувача та зручною у пошуку інформації або контактів для […]

07.02.2023
Автор: Максим Димура
Як збільшити відвідуваність сайту

Відвідуваність сайту (трафік) – це кількість унікальних користувачів, які в обмежений період заходили на сайт. Висока відвідуваність в інтернеті як хороший потік покупців у магазині — забезпечує стабільний приплив прибутку. Звісно, це справедливо лише у разі зацікавленості відвідувачів у товарі та відповідності того, що привело їх до магазину чи на сайт, їх первинним очікуванням. Трафіком […]

02.02.2023
Автор: Максим Димура
UX/UI дизайн – що це таке та як його правильно застосовувати

Визначенням UX та UI вже близько 70 років, але навіть дизайнери не зовсім розуміють, що це таке. Обидві ці складові мають значення для отримання фінального результату у вигляді продуманого дизайну, що продає, і залежні один від одного. Їх не варто порівнювати, а розглядати треба окремо. Ми розповімо, що приховано за абревіатурами і чи так це […]

20.01.2023
Автор: Максим Димура

Питання-відповідь

и потрібна CRM, якщо у нас компанія із 5 осіб?
Чи потрібна CRM, якщо у нас компанія із 5 осіб?
Business Site

Звичайно потрібна! Навіть якщо 2 співробітники та один із них засновник. Т.к. навіть у невеликої компанії є кілька клієнтів, при цьому кожен з них може мати різний статус: постійний клієнт, у стадії виконання замовлення, у стадії укладання угоди, що тільки виявив інтерес.

Клієнт може бути компанією, в якій комунікація відбувається з кількома особами: директор, головний інженер, бухгалтер, менеджер із закупівель.

По кожному клієнту може бути ціла серія завдань: виставити рахунок, скласти комерційну пропозицію, провести зустріч, погодити договір, закупити товар, передзвонити та дізнатися про рішення, надіслати замовлення, підготувати акти чи накладні.

Все це можна вести в блокноті або Excel. Але ні блокнот, ні excel не нагадають про дзвінок чи e-mail. А для того, щоб дізнатися, чи виконалося завдання, керівник повинен щоразу заглядати в блокнот свого співробітника або електронну пошту.

CRM потрібна для того, щоб при зростанні клієнтської бази та оборотів компанії штат Вашої компанії, як і раніше, складався з 5 співробітників!

Чому Ви вважаєте, що після налаштування CRM-системи Бітрікс24 зросте прибуток нашої компанії?
Чому Ви вважаєте, що після налаштування CRM-системи Бітрікс24 зросте прибуток нашої компанії?
Business Site

Насамперед використання CRM Битрикс24 впливає зниження операційних витрат підприємства. Скорочення витрат – зростання прибутку.

По-друге, за рахунок оперативної звітності буде видно ефективність працівників. Таким чином, можна буде приймати обґрунтовані кадрові рішення.

Найголовніше – налаштування CRM Бітрікс24 дозволяє вивести роботу з клієнтами на дуже високий рівень та відкрити для Вашої компанії десятки нових джерел доходу!

Чому саме Бітрікс24?
Чому саме Бітрікс24?
Business Site

Бітрікс24 – це найбільш комплексне з доступних для малого та середнього бізнесу рішення у галузі хмарних CRM та програм з управління проектами, яке підтвердило себе на досвіді понад 1 000 000 компаній у всьому світі! Якщо розглядати аналоги в даному ціновому сегменті, то в них ледве можна знайти 10% пропонованого Бітрікс24 функціоналу.

Чому Ви вважаєте, що зможете якісно налаштувати CRM Бітрікс24 у нашій компанії?
Чому Ви вважаєте, що зможете якісно налаштувати CRM Бітрікс24 у нашій компанії?
Business Site

Тому що перед тим, як виділити встановлення та налаштування CRM у послугу нашої компанії, ми повністю змоделювали та автоматизували всі процеси в нашому бізнесі, а також стали партнерами компанії 1С-Бітрікс, отримавши необхідну акредитацію. Результатом впровадження CRM Бітрікс24 в компанії «Бізнес Сайт» стало 5-кратне збільшення прибутку. При цьому вибухове зростання лояльності клієнтів.

Який принцип вашого ціноутворення?
Який принцип вашого ціноутворення?
Business Site

Вартість впровадження CRM-системи Бітрікс24, як і ціна на будь-яку послугу, залежить від витраченого часу на її виконання. Тому коли ми розраховуємо вартість впровадження CRM, ми прогнозуємо витрати часу всіх фахівців, які братимуть участь у проекті. Таким чином замовнику пропонується фінальний кошторис налаштування Бітрікс24.

Чи можна
Чи можна "через Вас" купити ліцензію Бітрікс24 зі знижкою?
Business Site

Так! Звичайно!
Телефонуйте прямо зараз – обов'язково зробимо знижку!

Продовжуючи взаємодію з нашим сайтом, ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie нами та політикою конфіденційності.

Залишіть заявку