Сфера діяльності компанії-замовника – продаж товарів для свята: куль, небесних ліхтариків, предметів сервірування столу та інших аксесуарів. Серед переваг: понад 1000 найменувань продукції в наявності, оптові ціни та приємні бонуси до великих покупок.
Суть завдання з розробки
У веб-студію компанія звернулася, щоб замовити інтернет-магазин під ключ для виведення бізнесу в інтернет та здійснення онлайн-продажів, залучення нових покупців. Відповідно до побажань клієнта, інтернет-магазин має виглядати солідно, стримано, без традиційних фотографій дитячих свят та застілля. Основну увагу відвідувача слід звернути на сам товар. За функціональними характеристиками сайт повинен бути зручним для здійснення покупок і водночас простим, не перевантаженим, інтуїтивно зрозумілим. У майбутньому планується просування магазину, а отже, необхідно зробити сайт відповідним основним вимогам пошукових систем.
Рішення
Роботу над створенням інтернет-магазину ми розпочали з ретельного маркетингового аналізу та побудови концепції, що продає. Як цільову аудиторію було виділено: роздрібні покупці, організатори урочистих подій, оформлювачі, аеродизайнери, організатори дитячих свят. Для них були розроблені зручні картки товарів із зазначенням виробника та основних характеристик, зображенням продукції. Реалізовано можливість відразу ж, у картці товару, вибрати кількість одиниць для оптового замовлення. Кнопка переходу в кошик із позначенням кількості товару в ній виведена в хедер та виділена ховером. Поруч із нею розташовані всі контактні телефони, пошук по товарах. Під хедером було створено горизонтальне меню товарних категорій.
Окремої уваги заслуговує концепція дизайну. Оформлення вийшло солідним, елегантним. Як основні кольори були використані золотисті відтінки з логотипу. Загальний стиль сайту – класичний, стриманий з акцентом на самих товарах, що дуже важливо для інтернет-магазину. У слайдері на головній сторінці привертає увагу зображення з одним із товарів у контрастній основному дизайну кольоровій гамі. Всі сторінки та елементи виконані в єдиному стилі, що гармонують між собою. Для категорій було створено непомітні іконки. Сторінка порожнього кошика та неіснуючої сторінки оформлені відповідними до тематики зображеннями.