Оптовий інтернет-магазин бакалії – молодий проект, що народився у підприємства оптової торгівлі у Києві. До 2020 року оптовик обмежувався іншими джерелами клієнтів, тоді як на тлі масової діджиталізації всіх сфер більше відкладати момент створення сайту було не можна. Звернулися до Business Site за рекомендацією нашого клієнта і вже на етапі обговорення ідеї проекту ми зрозуміли, що будемо працювати.
Як замовник уявляв свій оптовий інтернет-магазин
Коли замовник до нас звернувся, виявилося, що він досить детально уявляє собі результат нашої співпраці. Проте, коли ми почали обговорювати нюанси розробки інтернет-магазину, виявилося, що заради результату якимись моментами доведеться на першому етапі знехтувати. Це нормально для торгівлі — спочатку важливо запустити, почати продавати, а вже потім додавати функціональність у міру потреби та появи такої потреби в аудиторії. Для початку вирішили, що в інтернет-магазині:
- Структура буде побудована навколо каталогу продукції з можливістю додавання позицій у кошик
- Дизайн – максимально простий, що не відволікає увагу від можливостей
- На сторінках спочатку буде закладено потенціал, що спрощує подальше SEO-просування сайту
- Для користувачів передбачаємо особистий кабінет для відстеження замовлень та зберігання даних
- Створюємо інтерфейс масового завантаження товарів та інші корисні функції управління асортиментом в панелі адміністрування