Реновація корпоративного сайту для SKYTOWN: редизайн, розширення функціональності, діджитал-маркетинг
Торгово-будівельна компанія SKYTOWN звернулася до нас із завданням збільшити кількість звернень потенційних клієнтів через сайт. Ми проаналізували сайт та зрозуміли, що його потрібно переробляти, інакше збільшити його комерційну ефективність не вдасться. Клієнт із висновками нашого аналітика погодився, і ми перейшли до складання технічного завдання.
Які цілі були у SKYTOWN
Представники компанії клієнта не знайомі зі специфікою діджитал ринку, тому не зовсім розуміли важливість будь-яких змін у існуючому сайті. Але після детальної консультації та презентації нашої комерційної пропозиції нам вдалося скласти поетапний план робіт з покращення маркетингової віддачі від корпоративного сайту. По суті, цілі SKYTOWN були зрозумілими:
- Підготувати сайт до просування у пошукових системах;
- Зробити сторінки зрозумілими та привабливими для цільової аудиторії;
- Проробити воронку продажів для отримання максимально можливої конверсії з рекламних каналів;
- Поступово зробити сайт одним із ключових каналів залучення клієнтів.