Представники компанії «Юрія-Фарм» замовили у нас створення з нуля сайт-візитку під ключ для продажу лікарського засобу від тромбоцитопенії – ЕМАПЛАГ (EMAPLUG). Мета створення цього ресурсу – ознайомити потенційних покупців з ефективним препаратом та надати інформацію про те, де його можна придбати.
Маркетингова стратегія
До цільової аудиторії відносяться кінцеві споживачі товару, медики, і навіть представники підприємств, зацікавлених у купівлі препарату оптовими партіями. Ми надали їм повну інформацію про лікарський засіб ЕМАПЛАГ. Є інструкція, опис механізму дії, а також новини та цікаві статті про тромбоцитопенію (лікування, ознаки, симптоми та багато іншого).
Ми грамотно оформили всю інформацію відповідно до принципів інтернет-маркетингу. Завдяки правильній контент-стратегії, цікавому візуальному оформленню з елементами анімації, а також ідеальній програмній частині сайту, багато людей дізнаються про цей продукт.
Особливості оформлення сайту
Функціонал включає зручне меню і відповідні кнопки, що полегшують переміщення по сторінках. Ресурс побудований на платформі WordPress. Основна його перевага – простота використання інтерфейсу (usability). Сайт виконаний двома мовами (російською, українською), що дозволяє охопити ширший пласт аудиторії. Також додані кнопки для переходу на сторінки соцмереж продавця.
Фахівці веб-студії BUSINESS SITE налаштували Google Analytics, прописали метатеги, підключили Google Search Console, при верстці використовувався фреймворк Bootstrap. Виконано sео-оптимізацію сайту відповідно до найактуальніших вимог пошукових систем.
У верхньому правому куті є кнопка, натиснувши на яку покупці побачать, де можна купити товар в аптечній мережі. На сайті реалізований механізм, за допомогою якого легко завантажити програму з інформацією для професійної діяльності фахівців медицини та фармації.
Якщо вам потрібен подібний ресурс, звертайтесь до консультантів за номером, вказаним на головній сторінці нашого сайту.