Представники компанії «Юрія-Фарм» замовили у нас створення з нуля сайт-візитку під ключ для продажу лікарського засобу від тромбоцитопенії – ЕМАПЛАГ (EMAPLUG). Мета створення цього ресурсу – ознайомити потенційних покупців з ефективним препаратом та надати інформацію про те, де його можна придбати.
Маркетингова стратегія
До цільової аудиторії відносяться кінцеві споживачі товару, медики, і навіть представники підприємств, зацікавлених у купівлі препарату оптовими партіями. Ми надали їм повну інформацію про лікарський засіб ЕМАПЛАГ. Є інструкція, опис механізму дії, а також новини та цікаві статті про тромбоцитопенію (лікування, ознаки, симптоми та багато іншого).
Ми грамотно оформили всю інформацію відповідно до принципів інтернет-маркетингу. Завдяки правильній контент-стратегії, цікавому візуальному оформленню з елементами анімації, а також ідеальній програмній частині сайту, багато людей дізнаються про цей продукт.