Маркетингова стратегія
Сфера діяльності замовників сторінки – спорудження водних ігрових майданчиків за типовими та індивідуальними проектами з орієнтиром на B2B. Перевагами компанії є якість конструкцій та абсолютна безпека користування для дорослих та дітей. За 17 років роботи було споруджено понад тисячу об’єктів, закріплено позитивну репутацію та довіру клієнтів.
Односторінковий сайт був замовлений та реалізований для здійснення головного завдання: продажу B2B послуг з проектування та будівництва водних розважальних комплексів. Відповідно, цільовою аудиторією сайту виступає B2B сегмент – підприємці, а також приватні особи, зацікавлені в установці ігрового майданчика для сімейного відпочинку та дозвілля дітей. Щоб зацікавити цільових відвідувачів, на сайті розміщено блоки «Кому це буде вигідно?» та «Як на цьому можна заробити?». У них подано інформацію про переваги та фінансові вигоди даної послуги. За допомогою калькулятора окупності, клієнт може отримати уявлення про те, який прибуток здатний принести йому водний майданчик, орієнтований на B2b сегмент клієнтів.
Лендінг пейдж b2b насичений ілюстративним матеріалом, який дозволяє відвідувачу ближче ознайомитися з новою та ще маловідомою послугою. Представлені на сайті зображення демонструють не лише самі конструкції, а й можливості для їх використання, водні ігри. Для привернення уваги клієнтів розміщені кнопки виклику форми зворотнього зв’язку, які закликають замовити проект, отримати консультацію, розрахувати окупність водної конструкції.
Дизайнерське рішення
Для оформлення посадкової сторінки використано фірмові кольори, які добре поєднуються між собою. Перемикач праворуч екрана дозволяє швидко і легко переміщатися по лендингу. Як фонові зображення вибрано фото активних ігор на водних майданчиках. Для наочної демонстрації вигоди від встановлення водного комплексу розміщено зображення відвідуваності комерційного закладу до та після придбання ігрової конструкції, які заміняють один одного та відкриваються переміщенням повзунка.
Лендінг оформлений у діловому стилі. Не зважаючи на велику кількість ілюстративного матеріалу, сторінка не перенасичена інформацією. Основні відомості про послугу подано компактно та лаконічно, промальовані іконки для полегшення сприйняття. Використані анімації та паралакс-ефект.