«Майстер» – виробниче підприємство, яке має власну лінію виготовлення та пропонує поставку тротуарної плитки відмінної якості, без націнок. Завдання компанії – забезпечити населення високоякісною тротуарною плиткою моделі “Старе місто”, дотримуючись необхідного дозування та технології виробництва. Також компанія гарантує своїм клієнтам великі обсяги постачання в короткий термін.
Керівництво підприємства звернулося до веб-студії Business Site з метою створення сторінки, в якій чітко буде представлена інформація про продукцію.
Від замовника наші спеціалісти отримали такі завдання:
- підвищити ефективність реклами;
- залучити нових клієнтів;
- отримати якісний та максимально зрозумілий односторінковий сайт за оптимальний бюджет.
Під час створення посадкової сторінки ми створили повноцінний особистий кабінет на платформі (CMS) WordPress. Зручна панель адміністратора дозволяє навіть не досвідченому користувачеві редагувати, додавати або видаляти контент сайту. Фахівцями Business Site створена проста та зрозуміла навігація.
Маркетингова стратегія
Для зручності клієнтів ми оптимізували та адаптували сайт під будь-які пристрої (планшети, телефони, ПК). Ресурс має всю необхідну інформацію про тротуарну плитку (опис продукції, переваги). Компанією Business Site була створена правильна логічна структура цільової сторінки, яка спонукає відвідувачів до конкретних дій: вибрати необхідну товщину та колір плитки. Для здійснення цільової дії та захоплення аудиторії на односторіннику є коротка форма “Замовити розрахунок вартості”. Усі необхідні характеристики продукції вказані у зручному форматі. Розділ “Контакти” допоможе клієнтам та партнерам знайти телефон для зв’язку.
Особливості дизайну
Односторінковий сайт для постачання тротуарної плитки оформлений у колірній контрастній гамі з урахуванням особливостей цільової аудиторії. Зроблено додатковий акцент на продукції: основні кольори плитки співзвучні із відтінками сайту. Розміщено невелику галерею готових об’єктів.