SeeZis – компанія з Чехії, що спеціалізується на просуванні цифрового контенту. Ключові клієнти компанії – бізнес компанії, що дуже важливо враховувати під час проектування дизайну сайту. Саме з прототипу та концепції веб-сайту компанії розпочалося наше співробітництво.
Цілі розробки промо-сайту SeeZis
Промо-сайт SeeZis спочатку розроблявся як конверсійна сторінка. Користувачі потрапляють на сайт із контекстної реклами, за посиланнями у соціальних мережах та інших каналах залучення трафіку; на сторінці подана коротка інформація про послуги та форма зворотнього зв’язку для прийому заявок. Все це команда BUSINESS SITE реалізувала коректно у рамках стандартів web, вимог рекламних мереж та пошукових систем. Тому коли на сайт пішов трафік, аналіз поведінки користувачів на сторінці показав, що з поставленими завданнями сайт SeeZis повністю справляється.
Як ми працювали з SeeZis
В BUSINESS SITE налагоджено процеси роботи з клієнтами, що дозволяє суттєво зменшувати терміни запуску проектів. Коли представник SeeZis до нас звернувся, ми предметно обговорили його побажання та бачення результату і, виходячи з отриманих даний, підготували та надіслали на пошту персональну комерційну пропозицію. Узгодили ідею, терміни, інші важливі нюанси вже за наступного обговорення, після чого змогли розпочати роботу.
Дизайнер створив прототип – наочний приклад того, як виглядатиме і працюватиме сайт клієнта. Узгодили. За прототипом дизайнер зробив дизайн екранів лендингу і передав верстальнику.
Програміст реалізував заявлені у прототипі функції. Адміністративну та користувальницьку частини сайту зібрали разом, протестували коректність роботи форм та відображення кожного елемента на різних екранах. Тестування – дуже важливий етап, на якому виявляються можливі проблеми, наприклад, непрацюючі кнопки або друкарські помилки в номерах телефонів. Нічого подібного тести не показали, тому зв’язалися із замовником та запропонували йому вибрати зручний час для проведення презентації.