Scorenga – болгарська компанія, яка займається продюсуванням та монетизацією цифрового контенту. Клієнт звернувся до нас із запитом на розробку сайту для конкретного направлення, при цьому основна мета – конвертувати відвідувачів у заявки на консультацію. Враховуючи специфічність ринку й те, що аудиторія проекту – бізнес, ми запропонували мінімалістичне рішення із потужною маркетинговою складовою. Ось як відбувалася розробка сайту.
Збір заявок на консультації – ціль Scorenga
Сайт Scorenga створено для збору заявок на консультації з послуг компанії. Для цього на сайті є основна інформація, контактні дані та форма заявки на зворотній дзвінок. Форма підключена до CRM клієнта, завдяки чому оптимізується процес прийому, розподілу, обробки заявок між менеджерами. Рівень конверсії, виміряний за результатами запуску рекламних кампаній, клієнта повністю задовольняє.