+38 (096) 400-15-67
04080, м. Київ, вул. Костянтинівська, 73

Розробка лендингу Scorenga для залучення нових клієнтів

Веб-студія Портфоліо Розробка лендингу Scorenga для залучення нових клієнтів

Scorenga – болгарська компанія, яка займається продюсуванням та монетизацією цифрового контенту. Клієнт звернувся до нас із запитом на розробку сайту для конкретного направлення, при цьому основна мета – конвертувати відвідувачів у заявки на консультацію. Враховуючи специфічність ринку й те, що аудиторія проекту – бізнес, ми запропонували мінімалістичне рішення із потужною маркетинговою складовою. Ось як відбувалася розробка сайту.

Збір заявок на консультації – ціль Scorenga

Сайт Scorenga створено для збору заявок на консультації з послуг компанії. Для цього на сайті є основна інформація, контактні дані та форма заявки на зворотній дзвінок. Форма підключена до CRM клієнта, завдяки чому оптимізується процес прийому, розподілу, обробки заявок між менеджерами. Рівень конверсії, виміряний за результатами запуску рекламних кампаній, клієнта повністю задовольняє.

Scorenga – етапи створення лендінгу

Перш ніж робити будь-які пропозиції щодо формату та структури сторінки, ми уважно вислухали ідеї замовника, його бачення, отримали від нього достатньо інформації про цільову аудиторію та їх очікування. Після першої консультації менеджер оформив персональну комерційну пропозицію, яка отримала відгук, і ми перейшли безпосередньо до роботи над проектом.

Сформували технічне завдання. Етап постановки завдання дуже важливий, коли вимоги вказані чітко та зафіксовані на папері або в цифровому документі, робота йде швидше і менше доробок виникає у процесі. Промо-сторінка Scorenga не містить складних блоків, тому доопрацювань та проблем із термінами у нас не виникало.

Дизайнер із технічного завдання зробив прототип, а з нього – підготував дизайн сайту. Верстальник пов’язав зовнішню частину сайту з адміністративною та ретельно протестував працездатність кожного елементу. Дизайн, зрозуміло, створювався відповідно до стандарту mobile first: коли мобільна версія сайту є основною, а десктопна – адаптованою. У рамках презентації переглянули всі версії, клієнту сподобалося. Також він відзначив представницький зовнішній вигляд, який повною мірою відповідає бренду.

Сайт: scorengaltd.com
Сподобалася робота? - Поділіться посиланням:
Схожі роботи
Шановний користувач! З метою надання найбільш актуального контенту наш сайт використовує файли cookie. Продовжуючи взаємодію з нашим сайтом, ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie нами.
Ок
Дізнайтесь ціну розробки
Заповніть цю форму