Посадкова сторінка для лікарського препарату “Регулакс” було створена на замовлення міжнародної фармацевтичної компанії Кревель Мойзельбах. У запиті замовника було прохання особливу увагу приділити дизайну: він має бути у класичному стилі, але при цьому створювати WOW-ефект за рахунок поєднання кольорів, форм та шрифтів (що, власне, було досягнуто нашою командою).
Хто працював над створенням посадкової сторінки?
- Менеджер
- SMM-спеціаліст
- Контент-менеджер
- Дизайнер
- Копірайтер
- Перекладач
- Фахівець зі створення прототипів
- Верстальник
- Програміст
- Тестувальник
Що мав замовник до розробки посадкової сторінки?
Для препарату Регулакс вже існувала сторінка на фейсбуці, яка була відредагована та оптимізована SMM-менеджером нашої веб-студії для подальшого запуску рекламних кампаній.
Які цілі ми мали на старті та у процесі роботи над сторінкою?
- Зробити сторінку привабливою для відвідувачів, як результат — дізнатись більше про продукт.
- Проінформувати відвідувачів про: склад, форми випуску, інструкції, спосіб застосування.
- Підвищити лояльність вже існуючих клієнтів до продукту.
- Залишити приємний “післясмак” після відвідування сторінки та знайомства з продуктом (для цього були використані: схематизоване сонце, повітряна куля, загалом відтінки, які викликають приємні асоціації).
Важливо! Препарат відпускається без рецепта, але, згідно чинного законодавства України, 15% обов’язково сторінки має займати банер з оповіщенням про те, що: “Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров’я”. Банер розміщено на сайті згідно нормам закону.
Що було зроблено командою Business Site?
- Маркетинговий аналіз. При розробці прототипу сторінки та дизайну враховувалися сторінки конкурентів: функціонал, оформлення, сильні та слабкі сторони. Задача маркетингового відділу Business Site: вигідно виділити сторінку замовника серед інших, роблячи це за рахунок оригінального дизайну, текстового наповнення та якісної оптимізації.
- Розробка технічного завдання. Ми врахували побажання замовника та запропонували бачення ефективної посадкової сторінки, яка допоможе досягти поставлених цілей (описані вище).
- Розробка прототипу та створення дизайну. На основі затвердженого прототипу, наш дизайнер розробив: блоки, кнопки, стрілки для швидкого повернення з будь-якого сторінки до початку, форму зворотнього зв’язку, яка розташована у шапці сторінки, стилізовані позначки соціальних мереж. Для акцентування уваги на самому препараті та на кнопках/формах із закликом до дії, було обрано ніжний відтінок основи сайту та яскраві кольори для решти. При розробці дизайну враховувався вже існуючий стиль упаковки препарату .
- Написання текстів. Для кожного блоку були написані унікальні тексти.
- Запуск таргетованої реклами. Для запуску рекламних кампаній, нашим SMM-спеціалістом були підготовлені статичні та анімаційні банери з урахуванням потрібних розмірів для Facebook та Instagram. Після готовності усіх необхідних для запуску матеріалів — рекламні кампанії були запущені.
- Верстка сайту для мобільної версії. По принципу “mobile first”, спершу була зроблена верстка саме для мобільної версії, після — для ПК.
- Програмування. Сайт розміщено на CMS WordPress.
- Тестування та розміщення на хостингу. Робота блоків, посилань, кнопок та форм сторінки були перевірені тестувальником Business Site. Сторінка перенесена на вже існуючий хостинг замовника.
Результат роботи команди Business Site
Створено посадкову сторінку для препарату міжнародної фармацевтичної компанії з подальшим запуском таргетованої реклами фахівцем нашої веб-студії.
Ви можете оформити заявку на сайті веб-студії Business Site для замовлення посадкової сторінки окремого продукту чи групи продуктів.