Для фармацевтичної корпорації «Юрія-Фарм» ми розробили промо-сайт, що презентує новий медичний препарат – краплі для очей Аквіла. «Юрія-Фарм» за роки роботи встигла зарекомендувати себе як виробник ефективних препаратів для лікування та профілактики захворювань.
Маркетингова концепція промо-сайту
Перед нами стояло завдання розповісти про новий препарат і донести до відвідувачів сайту думку про необхідність його використання для підтримки здоров’я очей. Для цього ми створили мультилендинг, де застосували візуалізацію, порівняльну характеристику дії крапель та природних особливостей ока орла, та акцентували увагу на можливості отримання безкоштовного пробника препарату.
Промо-сайт крапель для очей Аквіла охоплює широку цільову аудиторію. Потенційні покупці товару – люди, які використовують контактні лінзи, що проводять багато часу перед монітором або за кермом автомобіля, мами дітей, які мають проблеми із зором, люди похилого віку та багато інших. Враховуючи особливості кожної групи людей, ми зробили сайт стриманим та приємним оку, та позиціонували новий препарат як засіб для вирішення безлічі проблем, пов’язаних з очима. На кожній сторінці сайту розміщені точки захоплення клієнта – кнопка замовлення дзвінка для зворотного зв’язку та кнопка для отримання безкоштовного пробника. Увага клієнта акцентується на тому, що кількість пробників обмежена, після чого присутній заклик до дії – замовлення пробника просто зараз.
Особливість дизайну мультилендінгу
Кожна сторінка мультилендингу оформлена у фірмовому стилі компанії. Переважна колірна гама – відтінки зеленого та помаранчевого кольору. Зелений колір символізує здоров’я, природність та безпеку компонентів препарату. Світлі непомітні відтінки забезпечують легкість сприйняття, не перевантажують очі. Помаранчевий колір привертає увагу відвідувача до важливих інформаційних блоків на сайті завдяки контрастності з основним кольором. Загальний стиль сайту – нейтральний, класичний. Ніжний дизайн доповнений витонченими анімаційними ефектами. Вся інформація компактно представлена в окремих блоках із тематичними картинками.