+38 (096) 400 15 67

Інтернет-магазин б/в комп’ютерної техніки

Інтернет-магазин б/в комп’ютерної техніки

Маркетингова стратегія

Створення інтернет-магазину для продажу б/в комп’ютерної техніки ми розпочали з ретельного вивчення ринку та цільової аудиторії. Після формування просування ресурсу, були підібрані маркетингові прийоми, які дозволяють не лише розкрити тематику та привернути увагу відвідувача, а й допомагають у реалізації основної мети проекту – забезпечення зростання конверсії та продажу.

Поставлене завдання на перший погляд просте — створення інтернет-магазину для категорії покупців, які шукають техніку. Основне завдання проекту – зробити максимально комфортний, без зайвих елементів сайт, функціональний та зручний. Саме цьому ми приділили максимум уваги під час розробки дизайну та інтерфейсу.

Додатково створені блоки:

«Рекомендовані товари» – вибірка з асортименту схожої групи товарів.
«Супутні товари» – покупець може вибрати продукт, який йому необхідний з категорії, в якій він здійснює покупку або з іншої суміжної.

Структуру сайту можна було б назвати традиційною, але ми вирішили відмовитись від звичного лівого та правого меню, розташованих у стовпчики з боків сторінки. Ліве меню перетворилося на першу кнопку горизонтального меню — «Категорії». Тепер переходити до розділів просто. Такий підхід дозволив нам звільнити місце, і ми змогли збільшити фотографії продуктів, що приваблює відвідувачів набагато більше, ніж текст. Вгорі сторінки горизонтально, окрім кнопки «Категорії», розташовані класичні вкладки:

  • “Про компанію”
  • «Співпраця»
  • «Новини»
  • «Контакти»
  • «Сервіс»

Цільова аудиторія: фінансово активні чоловіки та жінки віком від 18 до 60 років, яким необхідна недорога техніка для дому; студенти.

Дизайн та оформлення сайту

Під час розробки дизайну ми враховували побажання замовника, а також думки, отримані під час роботи фокус-групи. Так, колірна схема, яку ми вирішили використати для створення інтернет-магазину – контрастна, основні кольори: синій та помаранчевий. Згідно з дослідженнями, таке поєднання привертає увагу та допомагає зберегти інтерес до інформації на сторінці. Крім того, саме синій колір асоціюється у цільової аудиторії з комп’ютерами та сервісом. Обидва кольори насичені, але не яскраві.

Flat-дизайн розроблений за останніми тенденціями Google: плоскі форми, мінімум анімації, простота та зручність у навігації сторінками.

Каталог интернет-магазина компьютерной техники
Карточка товара интернет-магазина Гамак
Оформление заказа в интернет-магазине

Технічна частина

Інтернет-магазин http://www.gamak.kiev.ua побудований на платформі Опенкарт (OpenCart), яка є зручним двигуном для створення багатофункціонального магазину. Використана адаптивна верстка: під кожен формат було розроблено свою версію сайту. Таким чином, клієнту зручно працювати на ресурсі як із смартфона, так і з комп’ютера.

adaptive online shop gamak  Інтернет-магазин б/в комп'ютерної техніки

Для зручності відвідувачів передбачено надсилання листа про купівлю покупцю. Також можна вибрати спосіб оплати, залежно від способу доставки. Реалізовано анімацію спливаючих вікон, спливаючу корзину при додаванні товару, анімацію при наведенні на товар, які розміщені у вигляді списку (таблиці).

Сайт: www.gamak.kiev.ua/

Продовжуючи взаємодію з нашим сайтом, ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie нами та політикою конфіденційності.

Залишіть заявку