Маркетингова стратегія
Створення інтернет-магазину для продажу б/в комп’ютерної техніки ми розпочали з ретельного вивчення ринку та цільової аудиторії. Після формування просування ресурсу, були підібрані маркетингові прийоми, які дозволяють не лише розкрити тематику та привернути увагу відвідувача, а й допомагають у реалізації основної мети проекту – забезпечення зростання конверсії та продажу.
Поставлене завдання на перший погляд просте — створення інтернет-магазину для категорії покупців, які шукають техніку. Основне завдання проекту – зробити максимально комфортний, без зайвих елементів сайт, функціональний та зручний. Саме цьому ми приділили максимум уваги під час розробки дизайну та інтерфейсу.
Додатково створені блоки:
«Рекомендовані товари» – вибірка з асортименту схожої групи товарів.
«Супутні товари» – покупець може вибрати продукт, який йому необхідний з категорії, в якій він здійснює покупку або з іншої суміжної.
Структуру сайту можна було б назвати традиційною, але ми вирішили відмовитись від звичного лівого та правого меню, розташованих у стовпчики з боків сторінки. Ліве меню перетворилося на першу кнопку горизонтального меню — «Категорії». Тепер переходити до розділів просто. Такий підхід дозволив нам звільнити місце, і ми змогли збільшити фотографії продуктів, що приваблює відвідувачів набагато більше, ніж текст. Вгорі сторінки горизонтально, окрім кнопки «Категорії», розташовані класичні вкладки:
- “Про компанію”
- «Співпраця»
- «Новини»
- «Контакти»
- «Сервіс»
Цільова аудиторія: фінансово активні чоловіки та жінки віком від 18 до 60 років, яким необхідна недорога техніка для дому; студенти.
Дизайн та оформлення сайту
Під час розробки дизайну ми враховували побажання замовника, а також думки, отримані під час роботи фокус-групи. Так, колірна схема, яку ми вирішили використати для створення інтернет-магазину – контрастна, основні кольори: синій та помаранчевий. Згідно з дослідженнями, таке поєднання привертає увагу та допомагає зберегти інтерес до інформації на сторінці. Крім того, саме синій колір асоціюється у цільової аудиторії з комп’ютерами та сервісом. Обидва кольори насичені, але не яскраві.
Flat-дизайн розроблений за останніми тенденціями Google: плоскі форми, мінімум анімації, простота та зручність у навігації сторінками.