Цілі і завдання
Для магазину професійної косметики BellaDonna необхідно було виконати редизайн сайту та перевести його на нову платформу, яка забезпечить технічну можливість розвивати інтернет-магазин та збільшувати продажі. Асоціативно дизайн інтернет-магазину має налаштовувати відвідувачів на бьюті-специфіку товарів. Важливо, щоб цільової аудиторії було зрозуміло, які товари можна знайти на сайті. Продукція в асортименті магазину – професійні косметичні засоби від італійських та французьких брендів, які мають широкий попит як у кінцевих покупців, так і у фахівців індустрії краси. Пріоритетним завданням стало збільшити продаж: показати відвідувачам, що в магазині представлені лише сертифіковані товари високої якості та компанії можна повністю довіряти. В результаті важливо було максимально полегшити процес покупок.
Шляхи реалізації
Під час оформлення сайту ми орієнтувалися на цільову аудиторію. Очевидно, що у її представників (дівчат, які доглядають за собою, та б’юті-майстрів) розвинене естетичне сприйняття. Саме тому акцент у дизайні ми зосередили на витонченості та легкості.
З огляду на специфіку ЦА, було прийнято рішення розмістити контактну інформацію у шапці та в нижній частині сайту. Подачу контенту на сторінках – максимально спростити, прибрати всі моменти, що відволікають, і сконцентрувати увагу відвідувачів на купівлі товарів. У той же час, ми зосередили увагу на пошукових фільтрах та шаблонам оформлення покупки, щоб придбати товари було максимально зручно з будь-якого пристрою.