+38 (096) 400 15 67

Інтернет-магазин професійної косметики

Інтернет-магазин професійної косметики

Цілі і завдання

Для магазину професійної косметики BellaDonna необхідно було виконати редизайн сайту та перевести його на нову платформу, яка забезпечить технічну можливість розвивати інтернет-магазин та збільшувати продажі. Асоціативно дизайн інтернет-магазину має налаштовувати відвідувачів на бьюті-специфіку товарів. Важливо, щоб цільової аудиторії було зрозуміло, які товари можна знайти на сайті. Продукція в асортименті магазину – професійні косметичні засоби від італійських та французьких брендів, які мають широкий попит як у кінцевих покупців, так і у фахівців індустрії краси. Пріоритетним завданням стало збільшити продаж: показати відвідувачам, що в магазині представлені лише сертифіковані товари високої якості та компанії можна повністю довіряти. В результаті важливо було максимально полегшити процес покупок.

Шляхи реалізації

Під час оформлення сайту ми орієнтувалися на цільову аудиторію. Очевидно, що у її представників (дівчат, які доглядають за собою, та б’юті-майстрів) розвинене естетичне сприйняття. Саме тому акцент у дизайні ми зосередили на витонченості та легкості.

З огляду на специфіку ЦА, було прийнято рішення розмістити контактну інформацію у шапці та в нижній частині сайту. Подачу контенту на сторінках – максимально спростити, прибрати всі моменти, що відволікають, і сконцентрувати увагу відвідувачів на купівлі товарів. У той же час, ми зосередили увагу на пошукових фільтрах та шаблонам оформлення покупки, щоб придбати товари було максимально зручно з будь-якого пристрою.

разработка интернет-магазина косметики
интернет магазин косметики под ключ
интернет магазин косметики создать

Результати роботи

Дизайн сайту вийшов легким, світлим, мінімальним. Були використані витончені та незвичайні шрифти для заголовків, ніжні пастельні відтінки в оформленні. За основу взяли колір логотипу – малиновий. На головній сторінці увагу відвідувачів акумулюють 2 великі банери із зображенням продукції та карусель брендів. Горизонтальне меню категорії полегшує завдання пошуку товарів для цільових відвідувачів. Блок із перевагами проілюстрований спеціально підготовленими іконками.

Для привернення уваги клієнтів, було розміщено кнопки замовлення зворотнього дзвінка, переходу до каталогу, додавання товарів у корзину. Картки товару представлені максимально просто: увага акцентована на фото продукції та основних характеристиках. Виділено кнопки здійснення покупки: в один клік через коротку форму зворотного зв’язку та через кошик. Реалізовано можливість оцінити товар та додати відгук, що дуже добре працює для продажу б’юті-товарів.

Створення сайту супроводжувалося опрацюванням технічних моментів. База товарів та контент інтернет-магазину було перенесено на нову платформу Opencart, що дозволяє магазину збільшувати асортимент та додати до 10 000 нових одиниць товару. Наші фахівці подбали про те, щоб після «переїзду» та індексації пошуковими системами сайт не втратив своїх позицій у видачі. Було налаштовано динамічні фільтри товарів, особистий кабінет. Пропрацьовано картки товарів: реалізована можливість вибрати потрібний об’єм продукції, кількість одиниць, сплатити покупку через LiqPay та замовити доставку за допомогою модуля Нової Пошти.

Створення інтернет-магазину виконано на повністю адаптивній верстці. Здійснювати покупки однаково зручно для користувачів стаціонарних та мобільних девайсів. Результати тестування підтвердили коректне відображення будь-яким популярним інтернет-браузером.

Сайт: belladonna.com.ua

Продовжуючи взаємодію з нашим сайтом, ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie нами та політикою конфіденційності.

Залишіть заявку