Етапи розробки корпоративного сайту для COREDO:
- Маркетинговий аналіз. Маркетолог веб-студії Business Site провів аналіз конкурентів, виділивши сильні та слабкі сторони, що стало основою розробки структури сайту, дизайну, розміщення форм зворотного зв’язку. Також було визначено та проаналізовано очікування ЦА від взаємодії з сайтом.
- Розробка технічного завдання. Менеджер проекту склав детальне ТЗ з огляду на побажання замовника.
- SEO-адаптація. SEO-фахівець зібрав семантичне ядро, вніс рекомендації щодо створення структури та розділів сайту з огляду на seo-просування в майбутньому.
- Розробка дизайну. Було розроблено прототип, макет та фінальний варіант дизайну з урахуванням вже існуючого корпоративного стилю компанії.
- Верстка. Сайт зверстано з урахуванням коректного відображення на різних пристроях та однаково швидкого завантаження сторінок як десктопної версії, так і мобільної.
- Програмування. Сайт розміщений на простому в наповненні та seo-адаптації CMS WordPress. Понад 75 мільйонів сайтів розміщено саме на WordPress як зручному та надійному движку, на якому можна створити корпоративний сайт, сайт-візитку або лаконічну та стильну посадкову сторінку.
- Тестування. Тестувальник Business Site перед фінальним запуском перевірив сайт на справність роботи кожного окремого розділу, посилань, кнопок та форм.
Чому приділили особливу увагу?
Довіра — перший і найважливіший фактор для корпоративного сайту компанії, яка займається юридичним супроводом корпоративних клієнтів. Для того, щоб посилити довіру, командою нашої веб-студії було розроблено окремий блок “Команда COREDO”, де можна не просто побачити головні особи компанії, але й перейти на їхні особисті сторінки у діловій соціальній мережі Linkedin, натиснувши на піктограму соцмережі під фото та описом посади. Корпоративним клієнтам, для яких надійність партнера на першому місці, таке доповнення відіграє важливу роль у прийнятті рішення.
Результат нашої роботи:
Замовник отримав новий корпоративний сайт із збереженням існуючого корпоративного стилю (а також логотипу). Поєднання стриманого і спокійного темно-синього з яскравим жовтим (колір кнопок сайту), що спонукає до дії, максимально точно передає серйозність і надійність компанії.
Послуги, як і хотів замовник, було поділено на окремі розділи. З короткого опису на головній сторінці, відвідувач сайту може перейти на детальний опис, натиснувши кнопку “Дізнатися” (тут також ми наголосили на лаконічності призову, враховуючи сферу діяльності замовника та портрет ЦА).
Замовити корпоративний сайт для своєї компанії з детальним опрацюванням стилю, структури та можливістю подальшого SEO-супроводу ви можете, оформивши заявку нижче.