Компанія «Тріа» займається реалізацією агротехніки та запчастин на вигідних умовах: нові та б/в, лізинг, trade in, індивідуальні умови фінансування. У цифрах про компанію: понад 25 видів сільськогосподарських машин, 5 представництв по Україні, 12 років на ринку, офіційний дилер 7 світових виробників.
Цілі і завдання
Представники агрокомпанії звернулися до веб-студії «Бізнес Сайт» з чітким та зрозумілим завданням: провести глибокий редизайн сайту, опрацювати стиль та функціонал. Досягти максимального відгуку користувачів через правильне та легке подання основної інформації та переваг. Полегшити знайомство відвідувачів із каталогом продукції та викликати інтерес до співпраці, придбання агротехніки. Пропрацювати шляхи привернення уваги цільової аудиторії та спростити для неї спосіб зв’язку з представниками компанії.
Шляхи реалізації
Для того, щоб зробити корпоративний сайт, було вирішено розробити основні сторінки у форматі лендінг-пейдж: яскраві фото, тригери переваг, форми захоплення. Багато уваги приділили стильовому оформленню: як і належить корпоративному сайту, дизайн повинен відображати фірмовий стиль компанії. На кожній із внутрішніх сторінок продумали способи привернення уваги аудиторії. Відвідувачі, потрапляючи сюди, повинні відразу відзначити переваги компанії та зрозуміти, що в їхньому асортименті точно є техніка або запчастини. У зв’язку з цим, в окреме трудомістке завдання виділили опрацювання фільтрів товарів, що виявилося не так просто реалізувати на базі WordPress.
Результат розробки
У результаті вийшов солідний, сучасний та зручний сайт агрокомпанії. На ньому стало легко орієнтуватися, незважаючи на, як і раніше, велику кількість інформації, розділів та внутрішніх сторінок, які і передбачає створення сайту для великої компанії. На головній сторінці увагу захоплює слайдер із великим зображенням товару та функціональними кнопками переходу до каталогів. У горизонтальному меню представлені основні категорії, що полегшують пошук продукції. У шапку винесений рядок пошуку, посилання на сторінки в соцмережах, інтерактивний номер телефону та кнопка із формою для замовлення дзвінка. Таким чином, цільові відвідувачі, зацікавлені в купівлі товару (фермери, дилери, оптовики) можуть легко зв’язатися з менеджерами, з якого б пристрою вони не перейшли на сайт.