Лендинг пейдж розроблений для продажу англійських водостічних систем ТМ Hunter, на які поширюється офіційна гарантія терміном на 12 років. Пластикові водостічні системи Hunter відрізняються витонченим англійським дизайном, стійкістю до впливу зовнішніх факторів.
Маркетингова стратегія посадкової сторінки
Цільова аудиторія сторінки, що продає, включає як власників приватних будинків, так і представників торгових компаній і проектно-будівельних організацій. Для них основну інформацію про продукцію ТМ Hunter лаконічно подано в промальованих блоках, з відповідними зображеннями, що полегшують сприйняття. Деталі водостічної системи показані за допомогою ЗD візуалізації з можливістю вибрати колір: білий або коричневий. Далі слідує форма замовлення з можливістю підібрати елементи та їх кількість, прорахувати загальну вартість.
Форми зворотнього зв’язку розміщені на першому екрані, після завершення розрахунку замовлення, і навіть поруч із акційною пропозицією і лічильником тривалості акції. Анімаційними ефектами виділені кнопки виклику контактної форми. На головній відвідувач може обрати своє місто та побачити актуальну для нього контактну інформацію, а також замовити дзвінок.
Особливості оформлення лендінгу
Лендінг для продажу товарів оформлений у відтінки, притаманні бренду запропонованої продукції. Для визначення акцентів використовувалися контрастні червоні та помаранчеві кольори. Загальний стиль сайту – стриманий, класичний. На сторінці використовується логотип ТМ Hunter. Фірмова особливість водостічних систем цієї марки, а саме традиційний англійський дизайн, ілюструється на сторінці за допомогою зображень крупним планом та анімаційних ефектів. За допомогою схематичних зображень представлена вартість водостічної системи для типових будівель. Яскравим відтінком виділено блок із інформацією про співпрацю з представниками торгових та проектно-будівельних компаній.