Компанія «Вікопак» існує з 2002 року і займається виготовленням та продажем стрейч-плівки, повітряно-пухирчастої плівки, поліпропіленових та металевих стрічок, скотчу з логотипом та фотодруком, канцелярських товарів. Створення landing page для компанії мало кілька цілей: збільшити продажі шляхом залучення нових клієнтів, зібрати клієнтську базу шляхом збору контактних телефонів та поштових адрес, конвертувати відвідувачів у безпосередніх замовників. Для цього був розроблений функціональний і простий для сприйняття landing, розрахований на цільову аудиторію: користувачів чоловічої та жіночої статі, старше 24 років.
Маркетингові особливості
Розробка маркетингової стратегії landing page вимагає ретельного аналізу сайтів конкурентів. Проаналізувавши отримані дані, команда «Бізнес Сайт» прийняла рішення щодо створення форм зворотнього зв’язку для отримання інформації про ціни та оформлення блоку з пропозицією оформлення оптової покупки на виплату. Це забезпечить можливість не упустити потенційного клієнта і отримати його контактні дані, а також залучити додаткову аудиторію, зацікавлену в покупці на виплату. Для підвищення впізнаваності бренду, був розроблений і розміщений на сторінці логототип, що запам’ятовується, в той же час він є простим. Доповнення лендингу блогом із СЕО-текстами було виконано з метою активного просування сторінки у рейтингу видачі пошукових систем.
Дизайн та оформлення
Загальний стиль дизайну молодіжний, легкий. При оформленні посадкової сторінки було використано два основні відтінки: блакитний та жовтий. Жовтим кольором виділено акценти, кнопки виклику форми зворотнього зв’язку. Кожен блок ілюстрований відповідними тематичними зображеннями. На головній розміщено фонове зображення із виробничим обладнанням. Для полегшення сприйняття відображено спеціальні іконки, що відповідають текстовому наповненню. Щоб створити сайт, що не справляє враження перевантаженості, об’ємну інформацію було поміщено в слайдери.