Мультилендинг був розроблений для міжнародного агентства з працевлаштування HRQ United. Заснована у 2012 році компанія має державну ліцензію в ОАЕ та офіційно працевлаштовує громадян СНД на роботу до країн Перської затоки. Для презентації послуг та залучення клієнтів в агентство HRQ United було створено сайт, що складається з головної сторінки та чотирьох внутрішніх сторінок. Таким чином сегментується цільова аудиторія: на головну потрапляють відвідувачі, яких цікавить працевлаштування за кордоном, а внутрішні сторінки розраховані на претендентів, які шукають роботу в ОАЕ, Катарі, Омані та Бахрейні відповідно.
Маркетингова концепція сайту
Як потенційні клієнти виступають молоді люди від 20 до 30 років зі знанням англійської мови, які проживають у країнах СНД, яких цікавить офіційна робота за кордоном. Щоб їх зацікавити, на сайті розміщена актуальна інформація: про вакансії, особливості працевлаштування, переваги роботи в кожній з країн, можливості для проживання, бонуси від роботодавців. Зроблено акцент на тому, що надається офіційне працевлаштування, з гарантіями та вигодами для претендента. Розміщено відгуки клієнтів на головній сторінці. Реалізовано блог з новинами про компанію та свіжі вакансії.
Щоб конвертувати відвідувача в клієнта, передбачено форми зворотного зв’язку з можливістю прикріпити резюме.
Особливості дизайну сайту
Посадкова сторінка оформлена з використанням фірмових кольорів, присутніх у логотипі: синій, білий, червоний. У дизайні застосовувалися тематичні зображення з визначними пам’ятками країн Перської затоки, перевагами проживання та гідної роботи, відпочинку на мальовничих узбережжях. Для простого сприйняття інформації намальовані відповідні іконки, застосовано анімаційні ефекти. Розроблено зручний, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Компактно розміщено інформацію на сторінці. Функціональні кнопки та інформація про знижки виділені червоним кольором.