FPK marketing — компанія, що пропонує цікаві ідеї та рішення для рекламодавців, які прагнуть покращити якість своїх додатків та кампаній, оптимізованих для мобільних пристроїв. Головна мета компанії — надати клієнтам найкращі пропозиції для монетизації їхнього інтернет-трафіку з максимальним прибутком. Працюючи з 2018 року, компанія встигла реалізувати вже 244 успішні проекти і не зупиняється на досягнутому.
Завдання для Business Site
Представник компанії звернувся до нас із проханням виконати модернізацію сайту, яка передбачає зміни у зовнішньому вигляді, інформаційному змісті та функціональності ресурсу. Пріоритетним завданням веб-студії стала розробка солідного дизайну, що викликає довіру та впевненість клієнтів. Замовнику хотілося, щоб редизайн викликав у відвідувача ефект “WOW!”
Шляхи реалізації
Поєднання кольорів має важливий вплив на думку відвідувача веб-ресурсів. Кольорова гама, тон завжди управляє емоціями та визначає ставлення до нього загалом. Враховуючи психологію кольору, для оформлення ресурсу було використано білий, темно-синій кольори та його відтінки. Також варто відзначити, що синій колір є досить універсальним, він викликає довіру з боку відвідувачів веб-платформи і вважається головним корпоративним кольором багатьох популярних компаній.
В оновленому ресурсі маркетологів ми запровадили анімовані елементи на головній сторінці, які успішно впливають на конверсію. Також спеціалісти веб-студії оновили зовнішній вигляд текстового контенту, зробивши його зручним для читання; оновили розділи на більш сучасні і якісні; провели оптимізацію юзабіліті (реалізована проста та зрозуміла навігація).