“Дольче Італія” – це бренд домашнього морозива, яке готується за італійськими технологіями з натуральних інгредієнтів. Асортимент майстерні включає морозиво з різними наповнювачами, сорбети, десерти.
Маркетингова стратегія
Сайт-візитка для компанії розроблявся для презентації діяльності, ознайомлення з асортиментом продукції, пошуку клієнтів для співпраці. Для захоплення уваги цільових відвідувачів, оптових покупців та замовників зі сфери HoReCa, сайт наповнений професійно виконаними фото головного технолога, процесу виробництва та продукції. На головній сторінці красиво та лаконічно розказано історію бренду, який існує вже понад 10 років. Акценти зроблені на перевагах «Дольче Італія»: використання на 100% натуральних інгредієнтів без застосування ароматизаторів, консервантів та барвників, професіоналізму засновника Андреа Турчі. На сайті можна ознайомитися з асортиментом продукції, дізнатися контакти виробника, адреси точок оптових та роздрібних продажів. При цьому, сайт-візитка зберігає ознайомлювальний формат: відсутні кнопки «купити» та форми зворотнього зв’язку.
Дизайн
Створення сайту-візитки виконувалось у кольорах італійського прапора. В оформленні використовувалися фігури круглої форми, схожі на кульки морозива. Групи товарів у асортименті продукції оформлені відповідними іконками.
Загальний стиль – легкий, мінімалістичний. Сайт не перевантажений, багато чистого білого фону. Використовувалися приємні оку шрифти, вензелі з логотипу. Сайт наповнений унікальними фото, отриманими внаслідок фотосесії з кухарем та продукцією.