Як має виглядати інвестиційна компанія? Проаналізувавши конкурентів, ми дійшли висновку, що слова, які найповніше зможуть охарактеризувати проект: солідно, стримано, респектабельно. Тому створення сайту-візитки для Focus Estate Fund ми розпочали з розробки візуального образу, який приправили, як прийнято в цьому середовищі говорити, фактами та цифрами.
Маркетингова концепція
Створення сайту для інвестиційної компанії має кілька цілей, основні з яких: продаж послуги, залучення цільової аудиторії, інформування потенційних клієнтів. Інформація, розміщена на посадковій сторінці, має бути прозорою, зрозумілою та достатньою для прийняття рішення клієнтами з одного боку, а з іншого – вона не повинна перекривати візуальний образ. Тому текстові блоки розміщені на кожній сторінці (екрані). Фрази-гачки, які покликані захопити увагу та спрямовувати клієнта до розширеної інформації, оснащені активними кнопками «Читати далі».
Огляд дизайну та юзабіліті
Вибір колірної гами залежав від кольору логотипу компанії — синій. Синьо-сіра гама вважається однією з найкращих для сприйняття, якщо йдеться про фірми, які займаються фінансовими питаннями. Розуміючи, що цільова аудиторія компанії – це люди старше 40 років, ми залишили верхнє меню у звичному, класичному форматі. Воно переміщається на кожну нову сторінку (екран), тому клієнт може будь-якої миті перейти в потрібний розділ на сайті. Фотографії європейських та американських офісів та хмарочосів підсвідомо сприймаються як квінтесенція успіху, свідчення досягнення мети. У самому низу – ненав’язливо розміщена кнопка «Передзвонити», натискаючи на яку клієнт викликає не складну форму, заповнення якої із зазначенням мети дзвінка, може істотно полегшити роботу та позбавити тривалих телефонних переговорів.