Сайт-візитка на замовлення фармацевтичного підприємства «Юрія-Фарм» був розроблений для презентації серії засобів Revul. На сторінках сайту компактно та доступно подана інформація для користувачів про бинти та порошки для зупинки кровотечі Revul, механізм їх дії, особливості застосування. Мета створення цього сайту – ознайомлення потенційних покупців з ефективним гемостатичним засобом та надання інформації про те, де можна його замовити та купити.
Маркетингова стратегія
Цільова аудиторія сайту включає і кінцевих споживачів продукту, і представників компаній, які зацікавлені у оптовій закупівлі препаратів. Для них подана вичерпна інформація про Revul, запропонована інструкція застосування, опубліковані відгуки. Є розділ з цікавими публікаціями та розділ з інформацією про види кровотеч.
Особливості оформлення сайту
Сайт оформлений у фірмовому стилі засобів Revul з використанням відповідних кольорів – червоного та чорного. Навігація представлена зручним меню та функціональними кнопками, що полегшують переміщення по сторінці. Гармонійно скомпонована інформація одразу про два препарати. У блоці з інформацією про застосування розміщений перемикач, завдяки якому користувач може вибрати препарат, що його цікавить. Відповідні зображення кожного пункту про застосування полегшують сприйняття. У меню Інструкція та Механізм Дії також можна вибрати один із препаратів: бинт або порошок Revul.
Загальний стиль сайту – діловий, сучасний. Презентуючи відразу два препарати, сайт-візитка не створює враження перевантаженості. Зроблено все можливе, щоб легко орієнтуватися і знаходити потрібну інформацію.