Розробка інтернет-магазину виконувалась на замовлення компанії «Білизна», що спеціалізується на продажу жіночої та чоловічої білизни. Асортимент компанії представлений європейськими брендами, які чудово зарекомендували себе на ринку.
Цілі компанії «Білизна»
- покращити та зміцнити товарні позиції на ринку;
- підвищити популярність бренду;
- збільшити прибуток бізнесу;
- показати потенційним клієнтам, що компанії можна повністю довіряти;
- залучити нових клієнтів, партнерів та дилерів.
Завдання веб-студії
Перед веб-студією «Бізнес Сайт» було поставлено чітке завдання: створити зручний та зрозумілий веб-ресурс для роздрібних та оптових покупців, який у результаті порадує власників компанії відмінною конверсією та збільшить прибуток.
Розробка інтернет-магазину
Створення інтернет-магазину почалося з детального опрацювання маркетологом. Фахівець використовував різні методи дослідження ринку та визначення цільової аудиторії (ЦА). Вона включала кілька сегментів, але всіх представників об’єднало бажання виглядати красиво і привабливо в якісній білизні. З огляду на це, дизайнери веб-студії акцентували увагу на створенні стильного поєднання кольорів, узгодивши деталі із замовником. За основу тематичного дизайну було взято ніжно-фіолетовий колір із білою емблемою, які користуються глибоким пієтетом. А як додаткові – пастельні тони.
Розробка інтернет-магазину проводилася на оновленій версії платформи Opencart, яка має вільне програмне забезпечення та розповсюджується за ліцензією GNU General Public License v3.
Opencart – плюси для відвідувача сайту
- Доступність навігації.
- Перегляд статусу замовлення, історії.
- Миттєвий пошуковий інтерфейс.
- Постійний кошик для зареєстрованих клієнтів.
- Безпека з підтримкою SSL.
- Можливість перемикати адресу доставки, не вводячи її щоразу під час замовлення.
Були розміщені плагіни для переходу до соціальних мереж. Також є коротка форма для підписки на розсилки. Для охоплення широкої аудиторії була застосована адаптивна верстка, щоб інтернет-магазин міг коректно відображатися при відкритті з будь-якого популярного браузера, будь-яких девайсів і смартфонів.
Внизу сторінки розміщено відгуки покупців, які значно впливають на рішення нових відвідувачів зробити вперше покупку на сайті. Це сприятливо позначається на конверсії та перших продажах. Якщо на веб-ресурсі є позитивні відгуки, то 90% покупців звернуться саме до цієї компанії.
Важливим фактором при створенні магазину є налаштування аналітики, що допомагає ефективно збирати дані щодо поведінки відвідувачів сайту за заданими цілями. Вона дає можливість фіксувати та вивчати звіти за рівнем продажів, якість трафіку, конверсії та інше.
Розробка інтернет-магазину завершилася тестуванням. Ми перевірили якість відображення функціонального веб-ресурсу. Для успішного SEO-просування прописані людино зрозумілі адреси, налаштована внутрішня перелинковка сторінок, налаштовані навігаційні ланцюжки Breadcrumbs. Також оптимізовані зображення, контент сайту та багато іншого.