+38 (096) 400-15-67
04080, м. Київ, вул. Костянтинівська, 73

90% ключових слів у ТОП 10 для сайту-візитки медичної тематики

Веб-студія Кейси Кейс по проекту Емаплаг

logoemp1  Кейс по проекту Емаплаг

Клієнт: Фармацевтична корпорація “Юрія-Фарм”

Сайт: https://emaplug.com.ua

Продукт: лікарський препарат від тромбоцитопенії Емаплаг

Географія: вся Україна

Ключових слів у ТОП-10 до просування: 0

Ключових слів у ТОП-10 після просування: 36 з 40

Цільова аудиторія: лікарі та пацієнти, яким підійде для лікування препарат Емаплаг, оптові дилери продукції

Терміни просування: грудень 2018 – грудень 2019

Унікальних відвідувачів на місяць:

До просування

0 чоловік

Після просування

60 чоловік

Вихідні дані

У «Юрія-Фарм» завжди турбуються про зручність своїх клієнтів: пацієнтів, лікарів та дилерів. Тому при виведенні нового продукту на ринок створюють інформаційні сайти про них. Метою таких проектів є інформування про препарат лікарів та пацієнтів, а також підказка, де саме можна їх придбати. "Business Site" не тільки виконували просування сайту у видачі Google, але й створили його з нуля, що допомогло в подальшому скоротити час на внутрішню оптимізацію.

Завдання SEO-просування сайту препарату Емаплаг: Підвищити кількість постійних відвідувачів сайту.

Створення сайту за участю наших SEO-фахівців значно зменшило кількість технічних доробок. Також розробниками було враховано необхідні для SEO-просування моменти. Це допомогло правильно опрацювати структуру сайту-візитки з урахуванням принципів інтернет-маркетингу.
Сайт має дві мовні версії з метою охоплення більшої кількості потенційно зацікавлених українців.

Етапи SEO-просування

01 Підготовка сайту перед просуванням

Сайт розроблений на платформі WordPress, яка чудово підходить для просування у пошукових системах. Дизайн та структура продумані так, щоб користувачеві було зручно знайти необхідну інформацію. Елементи анімації у візуальному оформленні та грамотна контент-стратегія допомагають відвідувачам швидше та краще зрозуміти продукт. Після закінчення розробки сайту SEO-фахівцям на цьому етапі залишалося:

  • налаштувати robots.txt та sitemap.xml;
  • перевести сайт на безпечний протокол https;
  • провести фінальний технічний аналіз та максимально
  • прискорити роботу сайту.

02 Налаштування аналітики

Відстеження змін позицій сайту та задоволеності користувачів його наповненням та юзабіліті проводили через інструменти Google, тому:

  •  встановили Google Analytics та зробили налаштування цілей (goals);
  •  підключили Google Search Console (панель веб-майстрів);
  •  пов’язали Analytics та Search Console

 

03 Складання семантичного ядра

Семантичне ядро ​​для проекту збирали на етапі проектування сайту, тому було враховано всі основні запити користувачів та створено відповідні розділи.
Для відстеження динаміки просування у пошукових системах обрали 40 ключових запитів.

 

04 Внутрішня оптимізація

Основну контент-складову розміщували на сайті відразу після запуску сайту. Поступово додавали або, навпаки, прибирали якісь розділи та статті для відстеження реакції відвідувачів на них.
У процесі внутрішньої оптимізації для SEO просування цього сайту:

  • оптимізували title, description, теги заголовків h1-h3 під семантичне ядро, включаючи всі зібрані ключі, а не лише 40;
  • доопрацювали перелінкування між статтями різних сторінок сайту;
  • зробили коротшими адреси сторінок;
  • усунули дублі та сторінки з 404 відповіддю сервера;
    налаштували редиректи;
  • додали мікророзмітку WebSite та SiteNavigationElement до вже наявної BreadcrumbList;

 

 

 

 

  • вносили невеликі правки до верстки для коректного відображення сторінок на всіх основних видах пристроїв;
  • додали нові розділи із статтями та документацією;
  • додали новий функціонал на запит замовника — можливість для відвідувачів завантажувати інформацію у pdf-файлах, що допомогатиме лікарям.

У процесі внесення змін нами постійно оновлювалися robots.txt та sitemap.xml для зручності сканування сайту пошуковими роботами.

05 Зовнішня SEO-оптимізація

Зовнішня оптимізація полягала в нарощуванні якісної маси посилань і пройшла в три етапи:

  • Аналіз посилань конкурентів.
  • Опрацювання стратегії та плану лінкбілдингу.
  • Реалізація стратегії згідно з планом.

Враховувалася регіональність та особливості тематики.

06 Особливості проекту

Сайт-візитку створили не лише для інформування покупців, а й для прискорення пошуку ліків серед аптек регіону.
Це одночасно збільшує зручність для відвідувачів-пацієнтів та зацікавленість потенційних дилерів.
На прохання «Юрія-Фарм» у процесі просування доопрацювали функціонал, додавши можливість завантаження інформації про препарат у pdf-файлах для медичних працівників, які призначають препарати пацієнтам.
Продукт дуже вузьконішовий, тому через рік клієнт вирішив завершити роботу над розширенням сайту і припинити активне просування, перенаправивши кошти на інші спільні з «Business Site» проекти.

Аналіз динаміки SEO-просування

Головна мета SEO-просування цього проекту (збільшення трафіку з пошукових систем) забезпечувала досягнення інших маркетингових цілей, серед яких підвищення інформованості цільової аудиторії та збільшення продажу препарату.  Трафік на сайт підвищувався поступово:

Може здатися, що досягнуті результати надто малі.  Але насправді все обумовлено тим, що препарат із вузьким діапазоном і розрахований на невелику цільову аудиторію.

В останній місяць SEO-просування в ТОПі видачі за основними ключовими запитами було 36 позицій з 40. Зараз, майже через 1,5 роки після закінчення проекту, в ТОПі залишилося 20 позицій, що наочно показує згасаючий ефект від використання саме цього інструменту інтернет-маркетингу  .

Результати SEO-просування

Трафік на сайт виріс до 800 відвідувачів на місяць.  У ТОП-10 за час проекту вийшло 75% ключових слів, що відстежуються.  Через 1,5 року у ТОПі все ще 50% запитів.

Хочете такий самий результат?

Подайте заявку і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Сподобалася робота? - Поділіться посиланням:
Шановний користувач! З метою надання найбільш актуального контенту наш сайт використовує файли cookie. Продовжуючи взаємодію з нашим сайтом, ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie нами.
Ок
Дізнайтесь ціну розробки
Заповніть цю форму