Клієнт: Фармацевтична корпорація “Юрія-Фарм”
Сайт: https://emaplug.com.ua
Продукт: лікарський препарат від тромбоцитопенії Емаплаг
Географія: вся Україна
Ключових слів у ТОП-10 до просування: 0
Ключових слів у ТОП-10 після просування: 36 з 40
Цільова аудиторія: лікарі та пацієнти, яким підійде для лікування препарат Емаплаг, оптові дилери продукції
Терміни просування: грудень 2018 – грудень 2019
До просування
Після просування
У «Юрія-Фарм» завжди турбуються про зручність своїх клієнтів: пацієнтів, лікарів та дилерів. Тому при виведенні нового продукту на ринок створюють інформаційні сайти про них. Метою таких проектів є інформування про препарат лікарів та пацієнтів, а також підказка, де саме можна їх придбати. "Business Site" не тільки виконували просування сайту у видачі Google, але й створили його з нуля, що допомогло в подальшому скоротити час на внутрішню оптимізацію.
Завдання SEO-просування сайту препарату Емаплаг: Підвищити кількість постійних відвідувачів сайту.
Створення сайту за участю наших SEO-фахівців значно зменшило кількість технічних доробок. Також розробниками було враховано необхідні для SEO-просування моменти. Це допомогло правильно опрацювати структуру сайту-візитки з урахуванням принципів інтернет-маркетингу.
Сайт має дві мовні версії з метою охоплення більшої кількості потенційно зацікавлених українців.
Сайт розроблений на платформі WordPress, яка чудово підходить для просування у пошукових системах. Дизайн та структура продумані так, щоб користувачеві було зручно знайти необхідну інформацію. Елементи анімації у візуальному оформленні та грамотна контент-стратегія допомагають відвідувачам швидше та краще зрозуміти продукт. Після закінчення розробки сайту SEO-фахівцям на цьому етапі залишалося:
Відстеження змін позицій сайту та задоволеності користувачів його наповненням та юзабіліті проводили через інструменти Google, тому:
Семантичне ядро для проекту збирали на етапі проектування сайту, тому було враховано всі основні запити користувачів та створено відповідні розділи.
Для відстеження динаміки просування у пошукових системах обрали 40 ключових запитів.
Основну контент-складову розміщували на сайті відразу після запуску сайту. Поступово додавали або, навпаки, прибирали якісь розділи та статті для відстеження реакції відвідувачів на них.
У процесі внутрішньої оптимізації для SEO просування цього сайту:
У процесі внесення змін нами постійно оновлювалися robots.txt та sitemap.xml для зручності сканування сайту пошуковими роботами.
Зовнішня оптимізація полягала в нарощуванні якісної маси посилань і пройшла в три етапи:
Враховувалася регіональність та особливості тематики.
Сайт-візитку створили не лише для інформування покупців, а й для прискорення пошуку ліків серед аптек регіону.
Це одночасно збільшує зручність для відвідувачів-пацієнтів та зацікавленість потенційних дилерів.
На прохання «Юрія-Фарм» у процесі просування доопрацювали функціонал, додавши можливість завантаження інформації про препарат у pdf-файлах для медичних працівників, які призначають препарати пацієнтам.
Продукт дуже вузьконішовий, тому через рік клієнт вирішив завершити роботу над розширенням сайту і припинити активне просування, перенаправивши кошти на інші спільні з «Business Site» проекти.
Головна мета SEO-просування цього проекту (збільшення трафіку з пошукових систем) забезпечувала досягнення інших маркетингових цілей, серед яких підвищення інформованості цільової аудиторії та збільшення продажу препарату. Трафік на сайт підвищувався поступово:
Може здатися, що досягнуті результати надто малі. Але насправді все обумовлено тим, що препарат із вузьким діапазоном і розрахований на невелику цільову аудиторію.
В останній місяць SEO-просування в ТОПі видачі за основними ключовими запитами було 36 позицій з 40. Зараз, майже через 1,5 роки після закінчення проекту, в ТОПі залишилося 20 позицій, що наочно показує згасаючий ефект від використання саме цього інструменту інтернет-маркетингу .
Трафік на сайт виріс до 800 відвідувачів на місяць. У ТОП-10 за час проекту вийшло 75% ключових слів, що відстежуються. Через 1,5 року у ТОПі все ще 50% запитів.
Введіть свої дані у форму
і отримайте доступ до відео + покрокового плану