Клієнт: ПП «Інфузія»
Сайт: https://chemoteka.com.ua
Продукт: ліки для хіміотерапії за індивідуальними рецептами
Географія: вся Україна
Цільова аудиторія: лікарі, хворі та їх рідні, люди, які шукають інформацію про хіміотерапію та дозування ліків
Ключових слів у ТОП-10 до просування: 0
Ключових слів у ТОП-10 після просування: 158 з 171
Терміни просування: грудень 2018 – квітень 2020
До просування
Після просування
Представники лабораторії «Хемотека» обирали виконавця для SEO просування за допомогою тендеру. У компанії інноваційна в Україні сфера – виготовлення ліків для хіміотерапії за індивідуальною рецептурою, що дозволяє пацієнту отримати одночасно точне дозування, необхідне саме йому, та заощадити, оскільки ціна найчастіше виходить нижчою, ніж на ліки масового виробництва в аптеці. Сайт вже був створений та просувався силами клієнта, але результати були далекі від бажаних. Після аналізу ресурсу та ніші, команда Business Site запропонувала просувати безліч вузькоспеціалізованих середньочастотних та низькочастотних запитів за назвами препаратів та онкозахворюваннями, а не акцентуватися на 20-30 високочастотних.
Завдання SEO просування сайту «Хемотека»: Збільшення кількості відвідувачів. Пізніше – покращення поведінкових факторів у існуючої аудиторії
Найважливіше для лабораторії «Хемотека» – інформувати якнайбільше людей про ті можливості, які вони надають – це можливість замовити приготування індивідуальних ліків для хіміотерапії з необхідним дозуванням. Тому чим більше людей прийде на сайт за якоюсь тематичною інформацією, тим більше людей дізнається про компанію та її препарати, що згодом позитивно позначиться на збільшенні замовлень, покращенні видимості компанії в інтернеті, її впізнаваності в онлайні та офлайні.
Спочатку був виконаний технічний аналіз сайту, в результаті якого були виявлені технічні помилки, які істотно заважали SEO-просуванню. Це особливість самописних CMS. Тому для програмістів клієнта склали необхідне технічне завдання доопрацювання сайту перед просуванням:
Додатково було покращено навігацію на сайті та додано функцію пошуку, що позитивно позначилося на зручності його використання користувачами.
Для реалізації SEO-просування через збільшення статей під вузькоспеціалізовані запити довелося переробляти блог на сайті, тому що з технічного погляду його робота не відповідала необхідному: некоректно було реалізовано сторінки пагінації та було багато дублів.
Для відстеження результатів просування сайту в пошукових системах було додано коди:
У Google Analytics технічні фахівці з боку клієнта самостійно налаштували всі цілі (goals), що цікавлять власника.
Для просування сайту було сформовано семантичне ядро зі 171 ключовими словами. Їх використовували на основних сторінках сайту, а також під час написання інформаційних матеріалів. Через 17 місяців просування 158 ключів із 171 вийшли до ТОП-10 пошукової системи Google.
Для написання інформаційних матеріалів за час проекту використано понад 700 тематичних ключових слів.
Для внутрішньої оптимізації багато було зроблено на початковому етапі просування. Після усунення помилок та внесення доопрацювань технічними спеціалістами замовника, розпочалася планомірна робота з додавання корисних матеріалів, яка продовжується і зараз. За місяць це від 5 до 15 сторінок. Все це сторінки з високоякісними текстовими матеріалами, підготовлені та вичитані профільними фахівцями у сфері медицини та онкології.
Основна частина статей розміщена у блозі. Вони написані з SEO-ключами, які відповідають основним напрямкам роботи лабораторії: тобто стосуються безпосередньо онкозахворювань та лікування раку.
Усі сторінки оптимізовані для просування у пошукових системах, а також перелінковані між собою. Завдяки навігації та пошуку на сайті, відвідувачу легко перейти до іншого розділу або знайти певні матеріали.
У зв’язку з особливостями обраної стратегії просування з лабораторією Хемотека не було гострої необхідності в масовому лінкбілдингу, що використовується при класичному підході. Основні зусилля, у зв’язку з великою кількістю ключових запитів, що використовуються, покладено на внутрішню оптимізацію.
Цей проект – приклад успішної спільної роботи трьох сторін: фахівців Business Site з SEO, програмістів з технічної частини та менеджерів компанії замовників.
За час реалізації проекту сайт був суттєво покращений та доопрацьований не лише технічно, але й з точки зору зручності користувачів.
Пропрацьовано та реалізовано новий розділ для сайту, який полегшує пошук інформації щодо лікування раку користувачам та залучає трафік.
В результаті сайт є двомовним, з великою кількістю корисної інформації як для пацієнтів, так і для медиків, з можливістю пошуку робочих схем хіміотерапії в залежності від декількох параметрів.
Робота над проектом продовжується, тому зростання позицій та трафіку продовжиться.
Збільшення кількості відвідувачів сайту відбувалося поступово, як це завжди буває при пошуковому просуванні.
На сайт приходять не тільки за низькочастотними запитами, але також за середньочастотними та висококонкурентними для цієї області:
Відвідувачі уважно переглядають інформацію на сайті, оскільки вона справді унікальна та корисна для них
Введіть свої дані у форму
і отримайте доступ до відео + покрокового плану