Клієнт: Ост-Вест Експрес
Сайт: https://www.owe.com.ua
Продукт: послуги митного брокера
Географія: вся Україна
Цільова аудиторія: юридичні особи, які займаються імпортом товарів в Україну
Ключових слів у ТОП-10 до просування: 0
Ключових слів у ТОП-10 після просування: 26 з 30
Терміни просування: березень 2019-березень 2020
До просування
Після просування
«Ост-Вест Експрес» – одна з провідних українських компаній у сфері надання логістичних послуг при ЗЕД, що працює з 1994 року. За довгі роки практики вони стали широко відомі як провідний український експерт у вирішенні логістичних завдань, але при цьому не мали власного сайту в інтернеті. На момент звернення, розробка сайту тільки планувалася з метою просування бренду та спрощення пошуку достовірної інформації про компанію та її послуги. Спочатку замовник планував сайт-візитку з мінімумом необхідної інформації.
Завдання SEO-просування сайту компанії «Ост-Вест Експрес»: просування основних брендових та тематичних запитів у ТОП10.
У випадку з компанією «Ост-Вест Експрес» розробка сайту та його просування були не стільки заради продажу, скільки задля підвищення іміджу та посилення брендингу. Особливість цієї ніші b2b у цьому, що учасників не так багато, продукт не масовий і “всі один одного знають”.
Перед початком просування інтернет-маркетолог та SEO-фахівець Business Site вивчили та проаналізували конкурентів, а також сам сайт компанії. У зв’язку з цим було додано 6 сторінок для нових послуг, які раніше на сайті не були представлені, а також розділ з корисною інформацією, крім того:
Незважаючи на те, що метою просування не було залучення на сайт великої кількості людей, оптимізація була проведена навіть для цього. З метою відстеження ефективності проведених робіт та зацікавленості відвідувачів використовували:
Семантичне ядро для сайту складалося з ключових запитів російською та українською мовами, оскільки насамперед «Ост-Вест Експрес» цікавить українська аудиторія.
Так як ніша вузька і мало затребувана у пошуку, ми виділили 30 основних тематичних ключів, під які оптимізували сайт і за якими надалі відслідковували його позиції.
Основний пул робіт над проектом полягав у грамотній внутрішній оптимізації сайту. Були виконані такі роботи:
Після внесення суттєвих змін оновлено robots.txt та sitemap.xml.
Для покращення ранжування сайту в пошукових системах використовувався лінкбілдинг, тобто ми поступово нарощували кількість посилань на сайт з інших ресурсів шляхом публікації статей та прес-релізів компанії на тематичних майданчиках. Це працювало не лише на SEO-просування, а й на брендинг компанії. Попередньо, для складання пулу можливих сайтів-донорів, аналізували об’єм посилань конкурентів.
Інформація на сайті доступна трьома мовами: українська, російська та англійська:
Для кращого представлення компанії в інтернеті було додано нові сторінки та розділи на сайт. Ми створили сторінки по послугам, яких раніше не було на сайті, а також додали корисні статті для існуючих та потенційних клієнтів.
Для підвищення довіри до компанії та її позиціонування як бренду, було додано логотипи партнерів.
Ми продовжуємо займатися цим проектом, поступово розширюючи сайт та нарощуючи кількість посилань на нього в інтернеті.
Головна мета SEO-просування цього проекту — спростити пошук достовірної інформації про компанію та її послуги зацікавленим особам. Але оскільки на перших етапах проекту за назвою митного брокера було мало запитів в мережі, основний пул відстежуваних ключових запитів був звичайним, тематичним.
Ми бачимо, що трафік на сайт поступово зростав:
Це говорить про те, що після створення сайту та грамотного його просування в Google, клієнти стали використовувати офіційну інтернет-сторінку компанії для пошуку необхідної інформації — послуг, їх особливостей та контактних даних.
Введіть свої дані у форму
і отримайте доступ до відео + покрокового плану