+38 (096) 400-15-67
04080, м. Київ, вул. Костянтинівська, 73

Зростання 800% за обмеженого бюджету на сайті митного брокера

Веб-студія Кейси Кейс по проекту Ост-Вест Експрес

logo ost  Кейс по проекту Ост-Вест Експрес

Клієнт: Ост-Вест Експрес

Сайт: https://www.owe.com.ua

Продукт: послуги митного брокера

Географія: вся Україна

Цільова аудиторія: юридичні особи, які займаються імпортом товарів в Україну

Ключових слів у ТОП-10 до просування: 0

Ключових слів у ТОП-10 після просування: 26 з 30

Терміни просування: березень 2019-березень 2020

 

Унікальних відвідувачів на місяць:

До просування

0 чоловік

Після просування

800 чоловік

Вихідні дані

«Ост-Вест Експрес» – одна з провідних українських компаній у сфері надання логістичних послуг при ЗЕД, що працює з 1994 року. За довгі роки практики вони стали широко відомі як провідний український експерт у вирішенні логістичних завдань, але при цьому не мали власного сайту в інтернеті. На момент звернення, розробка сайту тільки планувалася з метою просування бренду та спрощення пошуку достовірної інформації про компанію та її послуги. Спочатку замовник планував сайт-візитку з мінімумом необхідної інформації.

Завдання SEO-просування сайту компанії «Ост-Вест Експрес»: просування основних брендових та тематичних запитів у ТОП10.

У випадку з компанією «Ост-Вест Експрес» розробка сайту та його просування були не стільки заради продажу, скільки задля підвищення іміджу та посилення брендингу.  Особливість цієї ніші b2b у цьому, що учасників не так багато, продукт не масовий і “всі один одного знають”.

Етапи SEO-просування

01 Підготовка сайту

Перед початком просування інтернет-маркетолог та SEO-фахівець Business Site вивчили та проаналізували конкурентів, а також сам сайт компанії.  У зв’язку з цим було додано 6 сторінок для нових послуг, які раніше на сайті не були представлені, а також розділ з корисною інформацією, крім того:

  • перевели сайт на протокол https для підвищення безпеки користувачів та збільшення довіри до сайту з боку пошукових систем;
  •  налаштували всі необхідні 301 редиректи;
  •  усунули деякі проблеми з версткою та помилки;
  •  коректно налаштували robots.txt та sitemap.xml.

02 Налаштування аналітики

 Незважаючи на те, що метою просування не було залучення на сайт великої кількості людей, оптимізація була проведена навіть для цього.  З метою відстеження ефективності проведених робіт та зацікавленості відвідувачів використовували:

  •  Google Analytics з goals;
  •  Google Search Console (панель веб-майстрів).

03 Семантичне ядро

Семантичне ядро ​​для сайту складалося з ключових запитів російською та українською мовами, оскільки насамперед «Ост-Вест Експрес» цікавить українська аудиторія.

Так як ніша вузька і мало затребувана у пошуку, ми виділили 30 основних тематичних ключів, під які оптимізували сайт і за якими надалі відслідковували його позиції.

04  Внутрішня оптимізація

Основний пул робіт над проектом полягав у грамотній внутрішній оптимізації сайту.  Були виконані такі роботи:

  • оптимізація заголовків h1-h3, title та description;
  • заміна 302 редиректу на 301 на деяких сторінках;
  • перелінковування сторінок;
  • додавання “хлібних крихт”;
  • видалення зайвих вихідних посилань та закриття інших тегом nofollow;
  • оптимізовано тексти на сайті під ключові запити.

Після внесення суттєвих змін оновлено robots.txt та sitemap.xml.

05 Зовнішня SEO-оптимізація

Для покращення ранжування сайту в пошукових системах використовувався лінкбілдинг, тобто ми поступово нарощували кількість посилань на сайт з інших ресурсів шляхом публікації статей та прес-релізів компанії на тематичних майданчиках.  Це працювало не лише на SEO-просування, а й на брендинг компанії.  Попередньо, для складання пулу можливих сайтів-донорів, аналізували об’єм посилань конкурентів.

06 Особливості проекту

 Інформація на сайті доступна трьома мовами: українська, російська та англійська:banner26  Кейс по проекту Ост-Вест ЕкспресДля кращого представлення компанії в інтернеті було додано нові сторінки та розділи на сайт.  Ми створили сторінки по послугам, яких раніше не було на сайті, а також додали корисні статті для існуючих та потенційних клієнтів.

Для підвищення довіри до компанії та її позиціонування як бренду, було додано логотипи партнерів.

Ми продовжуємо займатися цим проектом, поступово розширюючи сайт та нарощуючи кількість посилань на нього в інтернеті.

Аналіз динаміки SEO-просування

Головна мета SEO-просування цього проекту — спростити пошук достовірної інформації про компанію та її послуги зацікавленим особам.  Але оскільки на перших етапах проекту за назвою митного брокера було мало запитів в мережі, основний пул відстежуваних ключових запитів був звичайним, тематичним.

 Ми бачимо, що трафік на сайт поступово зростав:

Це говорить про те, що після створення сайту та грамотного його просування в Google, клієнти стали використовувати офіційну інтернет-сторінку компанії для пошуку необхідної інформації — послуг, їх особливостей та контактних даних.

Результати SEO-просування

Хочете такий самий результат?

Подайте заявку і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Сподобалася робота? - Поділіться посиланням:
Шановний користувач! З метою надання найбільш актуального контенту наш сайт використовує файли cookie. Продовжуючи взаємодію з нашим сайтом, ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie нами.
Ок
Дізнайтесь ціну розробки
Заповніть цю форму