+38 (096) 400 15 67

Кейс по проекту Юлайзер

logo 3  Кейс по проекту Юлайзер

Клієнт: ЮЛАЙЗЕР™

Сайт: https://ulaizer.com.ua

Продукт: інгалятори та препарати для лікування простудних захворювань

Географія: вся Україна

Цільова аудиторія: батьки

Ключових слів у ТОП-10 до просування: 0

Ключових слів у ТОП-10 після просування: 45 з 87

Терміни просування: січень 2017 – жовтень 2019

Унікальних відвідувачів на місяць:

До просування

150 чоловік

Після просування

33200 чоловік

Вихідні дані:

ЮЛАЙЗЕР™ є всесвітньо відомим брендом інгаляторів для домашнього використання. Сайт інгаляторів розроблявся з метою інформування про всі плюси продукції потенційних покупців. Це не класичний інтернет-магазин чи інтернет-аптека, а своєрідна «вітрина» медичного бренду та водночас сайт із корисною інформацією для покупців.

На момент звернення сайт був тільки створений, трафіку практично не було. Як часто буває під час створення сайту – компанію-виробника не цікавив процес оптимізації сайту під пошукові системи. Тому в процесі роботи доводилося вносити коригування до структури та виконувати технічні доопрацювання.

Завдання SEO-брендингу сайту ЮЛАЙЗЕР™:Зростання кількості унікальних відвідувачів сайту.

 

Сайт та його SEO-просування – це один із важливих інструментів маркетингу бренду ЮЛАЙЗЕР™ загалом. Спочатку метою клієнта було збільшити кількість поінформованих батьків, які могли бути зацікавлені у покупці небулайзера та препаратів до нього. Ми розширили коло цільової аудиторії на всіх людей, які шукали спосіб лікування різних застудних захворювань і захворювань верхніх дихальних шляхів.

`

Етапи SEO-просування

01 Поліпшення сайту перед просуванням

Так як сайт був тільки створений і недостатньо добре оптимізований під пошукові системи, довелося багато доопрацьовувати, зокрема:

  • змінити домен та хостинг;
  • покращити юзабіліті для зручності відвідувачів;
  • коректно налаштувати robots.txt та sitemap.xml;
  • оптимізувати роботу низки скриптів.

 

 

 

02 Налаштування аналітики

Неможливо говорити про якісь результати без відстеження певних показників, тому реалізували:

  • встановлення Google Analytics та налаштування цілей (goals);
  • додавання сайту до Google Search Console (панель вебмайстрів);
  • налаштування зв’язку Analytics та Search Console.

03 Складання семантичного ядра

Це ключовий момент, який іноді призводить до зміни структури сайту під запити користувача.
У цьому випадку після кластеризації та розподілу ключів по сторінках довелося додати кілька нових розділів.
Надалі для відстеження динаміки SEO-просування використовували 87 ключових запитів. 

04 Внутрішня оптимізація

Так як сайт був новим, а наповнювали його ще до збору семантичного ядра, нам довелося переробляти практично всю контент-складову. При цьому, необхідно було написати зрозумілою мовою та надати максимум корисної інформації відвідувачам. Крім того, ми:

  • оптимізували title, description, теги заголовків h1-h3 під зібрані ключові запити кожної сторінки;
  • оптимізували зображення без втрати якості та прописали до кожного теги для пошукових систем;
  • реалізували «хлібні крихти»;
  • зробили грамотну та зручну перелінковку між сторінками;
  • усунули сторінки із внутрішніми редиректами;
  • усунули сторінки, які відповідали кодом 404;
  • перевели сайт на захищений протокол з’єднання https для прискорення завантаження та збільшення трасту;
  • впровадили мікророзмітку.

Все це зробило сайт більш зрозумілим для відвідувачів та пошукових роботів.

05 Зовнішня SEO-оптимізація

Перед початком активної зовнішньої оптимізації було виконано аналіз зовнішніх посилань, яких практично не було, оскільки сайт новий, та аналіз посилань конкурентів. Це дозволило виробити оптимальну стратегію лінкбілдингу. Надалі ми планомірно нарощували масу посилань з урахуванням тематичності та регіональності.

06 Додаткові «фішки» проекту

Сайт-вітрина – це непогано, але буде більше користі для кінцевого покупця, коли він зможе дізнатися конкретні місця для покупки апаратів та аксесуарів або препаратів, що його зацікавили.
Також це дозволить збільшити попит у дилерів виробника, що позитивно вплине на продажі в цілому. Для цього на сайт додали тригери-кнопки, які переводять відвідувачів до списку найближчих аптек із потрібною позицією.
Додатково на кожній основній сторінці були розміщені картки товарів з можливістю переходу на відповідні сторінки.
При перегляді докладної інформації про один із препаратів, можна було швидко перейти на товар, що цікавить.

Сайт на 3 мовах, тому всі роботи, які стосувалися контент-складової, виконувалися в потрійному обємі.  Але саме це стало однією із причин стабільного збільшення трафіку.    banner27 1  Кейс по проекту Юлайзер

Аналіз динаміки SEO-просування

Основна мета клієнта – збільшення трафіку із пошукових систем. Це відбувалося поступово:

Зменшення спостерігалися в «не сезон», тобто навесні та влітку, що також видно на графіку:

У найбільш пікові дні відвідування сайту досягало 4700 осіб на добу:

Результати SEO-просування

Щомісячний трафік зріс із 65 унікальних відвідувачів на день на вересень 2018 року до 4000 унікальних відвідувачів на день у вересні 2019 року. Зростання більш ніж у 60 разів!

У ТОП-10 за цей час вийшло 62% ключових слів, що відстежувалися.

 

Відгук клієнта

banner33  Кейс по проекту Юлайзер В єпоху розвитку інтернет-технологій вже ніяк не можна залишатися осторонь. Будучи прогресивною міжнародной фармацевтичною Корпорацією, мі постійно маємо потребу у створенні нових веб-ресурсів, які допомогали б просувати наші продукти серед цільової аудиторіі.
Маючи досвід співпраці понад 2 роки, можемо відзначити “BUSINESS SITE” як надійного та відповідального партнера в галузі інтернет-маркетингу та розвитку веб проектів для нашої корпорації.
Дякуємо всім фахівцям агенства “BUSINESS SITE”, які внесли і продовжуюсь робити свій внесок у просування продуктів Корпорації “Юрія-Фарм” і digital середовищі!
Хочете такий самий результат?

Подайте заявку і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Продовжуючи взаємодію з нашим сайтом, ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie нами та політикою конфіденційності.

Залишіть заявку