+38 (096) 400-15-67
04080, м. Київ, вул. Костянтинівська, 73

183 заявки і новий дизайн сайту для весільного флориста завдяки SEO-просуванню

Веб-студія Кейси Кейс по проекту Style Decor

client logo1  Кейс по проекту Style Decor

Клієнт: студія весільної флористики та декору Style Decor

Сайт: https://style-decor.com.ua

Продукт: послуги декоратора для весіль

Географія: Київ та Київська область

Цільова аудиторія: фізичні та юридичні особи, яким необхідно декорувати приміщення до якої-небудь події чи свята, перш за все – до весілля

Ключових слів в ТОП-10 до просування: 5

Ключових слов в ТОП-10 після просування: 50 з 60

Терміни просування: вересень 2017 – серпень 2019

 

Унікальних відвідувачів на місяць:

До просування

100 чоловік

Після просування

1100 чоловік

Вихідні дані

Спочатку сайт був простою візиткою зі застарілим дизайном, який не можна було назвати презентабельним для сфери декору:

Завдання SEO-просування сайту компанії Style Decor: Збільшення кількості відвідувачів.  Пізніше — поліпшення поведінкових чинників існуючої аудиторії.

ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ SEO-ПРОСУВАННЯ

 У сфері декору сайт – це один з чудово діючих інструментів для позиціонування та продажу.  На ньому в привабливому вигляді розміщують портфоліо з реалізованими проектами, що підвищує ймовірність замовлення послуг у конкретного декоратора, а також решту необхідної супутньої інформації для прийняття рішення: відгуки, ціни, дані про компанію, контакти.

Етапи SEO-просування

01 Підготовка сайту

 Щоб почати просувати сайт, його потрібно розробити.  Саме це виконували на перших етапах, збираючи важливу інформацію у клієнта, аналізуючи яскраві та цікаві варіанти конкурентів.  Новий сайт згодом став законодавцем моди у цьому напрямку.

  •  перелік послуг;
  •  дані про компанію;
  •  переваги співпраці;
  •  етапи співробітництва;
  •  фото команди компанії;
  •  відгуки клієнтів;
  •  приклади;
  •  прайс.

case st 1 1  Кейс по проекту Style Decor

При створенні сайту оптимізували зображення, прискорили завантаження, перевели на захищений протокол https, налаштували robots.txt і sitemap.xml.

Роботи над сайтом також включали розробку адміністративної панелі для зручності компанії самостійно розміщувати нові матеріали у портфоліо або на сторінках послуг.

02 Налаштування аналітики

Неможливо говорити про виконану роботу без певних KPI.  Для відстеження змін на сайті, ми використали всі загальноприйняті показники

  • Google Analytics;
  • Google Search Console (панель вебмайстрів);

 Тобто використовували всі необхідні SEO інструменти від пошукової системи Google, яка є основною в Україні.

03 Семантичне ядро

Послуги весільного декоратора – сезонні. Найчастіше пік припадає на весну-літо-осінь, коли сприятливі погодні умови. Взимку ж ці послуги не такі актуальні. Щоб знизити вплив сезонності на відвідуваність та кількість замовлень, було вирішено розширити спектр послуг, додавши ті, що не стосуються весілля, але мають відношення до декору: новорічні корпоративи, прикраси до свят, декорування торгово-розважальних центрів тощо.

В результаті було виділено 60 основних ключових слів, які відслідковуються протягом всієї роботи над проектом.

04 Внутрішня оптимізація сайту, що просувається

Робота над просуванням сайту завжди починається із внутрішньої оптимізації.  У випадку сайту компанії Style Decor:

  •  додали “хлібні крихти” для зручності переходу між розділами в портфоліо та послугами;
  • налагодили роботу сторінок із 404 помилкою;
  •  виконали перелінкування між сторінками;
  •  налаштували редиректи зі старого сайту на новий;
  •  усунули дублі сторінок;
  •  зробили людинозрозумілими адреси сторінок (URL) та скоротили їх;

05 Зовнішня SEO-оптимізація

Поступове просування сайту виконуємо за рахунок нарощування зовнішніх посилань на тематичних ресурсах, тобто методом “білого” лінкбілдингу.  Для цього на перших етапах розробки стратегії проаналізували сайти основних конкурентів, виділивши першочергові портали для розміщення експертних статей із зворотним посиланням.  Робота над сайтом продовжується, але має сезонний характер, який обумовлений особливістю цієї сфери бізнесу.  Тобто, основні розміщення відбуваються півроку на рік, коли попит на послуги весільного декоратора підвищується.

06 Особливості сайту та проекту

На першому етапі проекту довелося виконати одразу багато:

  • розробити та створити новий сайт;
  • правильно перенести дані зі старого сайту і не втратити наявні невеликі позиції в пошуковій видачі;
  • грамотно опрацювати SEO-структуру та виконати оптимізацію.

Оскільки попередній підрядник уже витратив час клієнта, роботи виконували якнайшвидше. Тому основа сайту була готова за 4 тижні.
Важливим завданням у цьому проекті було анігілювати сезонність бізнесу. Це було досягнуто за рахунок виведення в ТОП другорядних для клієнта запитів: «декорування корпоративів» та «новорічне оформлення».

Аналіз динаміки SEO-просування

 Під час роботи над цим проектом трафік поступово зростав.

Завдяки виведенню другорядних запитів у ТОП видачі, вдалося практично усунути вплив сезонності бізнесу на відвідуваність сайту:

Через 5 місяців роботи над проектом почали регулярно надходити запити на замовлення послуг через сайт:

За сезон 2019 року, з лютого по жовтень, надійшло 183 запити на послуги:

Результати SEO-просування

Хочете такий самий результат?

Подайте заявку і ми зв'яжемося з вами найближчим часом!

Сподобалася робота? - Поділіться посиланням:
Шановний користувач! З метою надання найбільш актуального контенту наш сайт використовує файли cookie. Продовжуючи взаємодію з нашим сайтом, ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie нами.
Ок
Дізнайтесь ціну розробки
Заповніть цю форму