Клієнт: студія весільної флористики та декору Style Decor
Сайт: https://style-decor.com.ua
Продукт: послуги декоратора для весіль
Географія: Київ та Київська область
Цільова аудиторія: фізичні та юридичні особи, яким необхідно декорувати приміщення до якої-небудь події чи свята, перш за все – до весілля
Ключових слів в ТОП-10 до просування: 5
Ключових слов в ТОП-10 після просування: 50 з 60
Терміни просування: вересень 2017 – серпень 2019
До просування
Після просування
Спочатку сайт був простою візиткою зі застарілим дизайном, який не можна було назвати презентабельним для сфери декору:
Завдання SEO-просування сайту компанії Style Decor: Збільшення кількості відвідувачів. Пізніше — поліпшення поведінкових чинників існуючої аудиторії.
У сфері декору сайт – це один з чудово діючих інструментів для позиціонування та продажу. На ньому в привабливому вигляді розміщують портфоліо з реалізованими проектами, що підвищує ймовірність замовлення послуг у конкретного декоратора, а також решту необхідної супутньої інформації для прийняття рішення: відгуки, ціни, дані про компанію, контакти.
Щоб почати просувати сайт, його потрібно розробити. Саме це виконували на перших етапах, збираючи важливу інформацію у клієнта, аналізуючи яскраві та цікаві варіанти конкурентів. Новий сайт згодом став законодавцем моди у цьому напрямку.
При створенні сайту оптимізували зображення, прискорили завантаження, перевели на захищений протокол https, налаштували robots.txt і sitemap.xml.
Роботи над сайтом також включали розробку адміністративної панелі для зручності компанії самостійно розміщувати нові матеріали у портфоліо або на сторінках послуг.
Неможливо говорити про виконану роботу без певних KPI. Для відстеження змін на сайті, ми використали всі загальноприйняті показники
Тобто використовували всі необхідні SEO інструменти від пошукової системи Google, яка є основною в Україні.
Послуги весільного декоратора – сезонні. Найчастіше пік припадає на весну-літо-осінь, коли сприятливі погодні умови. Взимку ж ці послуги не такі актуальні. Щоб знизити вплив сезонності на відвідуваність та кількість замовлень, було вирішено розширити спектр послуг, додавши ті, що не стосуються весілля, але мають відношення до декору: новорічні корпоративи, прикраси до свят, декорування торгово-розважальних центрів тощо.
В результаті було виділено 60 основних ключових слів, які відслідковуються протягом всієї роботи над проектом.
Робота над просуванням сайту завжди починається із внутрішньої оптимізації. У випадку сайту компанії Style Decor:
Поступове просування сайту виконуємо за рахунок нарощування зовнішніх посилань на тематичних ресурсах, тобто методом “білого” лінкбілдингу. Для цього на перших етапах розробки стратегії проаналізували сайти основних конкурентів, виділивши першочергові портали для розміщення експертних статей із зворотним посиланням. Робота над сайтом продовжується, але має сезонний характер, який обумовлений особливістю цієї сфери бізнесу. Тобто, основні розміщення відбуваються півроку на рік, коли попит на послуги весільного декоратора підвищується.
На першому етапі проекту довелося виконати одразу багато:
Оскільки попередній підрядник уже витратив час клієнта, роботи виконували якнайшвидше. Тому основа сайту була готова за 4 тижні.
Важливим завданням у цьому проекті було анігілювати сезонність бізнесу. Це було досягнуто за рахунок виведення в ТОП другорядних для клієнта запитів: «декорування корпоративів» та «новорічне оформлення».
Під час роботи над цим проектом трафік поступово зростав.
Завдяки виведенню другорядних запитів у ТОП видачі, вдалося практично усунути вплив сезонності бізнесу на відвідуваність сайту:
Через 5 місяців роботи над проектом почали регулярно надходити запити на замовлення послуг через сайт:
За сезон 2019 року, з лютого по жовтень, надійшло 183 запити на послуги:
Введіть свої дані у форму
і отримайте доступ до відео + покрокового плану