Клієнт: Фармацевтична корпорація “Юрія-Фарм”
Сайт: https://u-port.ua
Продукт: порт-системи Ю-ПОРТ
Географія: вся Україна
Цільова аудиторія: лікарі та медперсонал з онкоцентрів, онкологи, пацієнти з онкозахворюваннями та їхні родичі
До просування
Після просування
Фармацевтична корпорація «Юрія-Фарм» – один із найбільших фармакологічних виробників України. Серед продукції корпорації – інфузійні розчини та приладдя для їх введення пацієнтам. У 2016 році компанія розпочала продаж нової портативної інфузійної системи для спрощення хіміотерапії. Основна мета «Юрія-Фарм» як продавця нового вузькоспеціалізованого обладнання в Україні при створенні сайту – розповісти про порт-системи Ю-ПОРТ якомога більшій кількості зацікавлених людей, щоб стимулювати продаж через дилерську мережу. Сайт просували з нуля, тобто одразу після його розробки. Додатковою складністю для SEO просування стало те, що більшість лікарів і пацієнтів не вели пошук подібного обладнання, використовуючи його назву.
Завдання SEO-просування сайту порт-системи Ю-ПОРТ: Постійне збільшення кількості унікальних відвідувачів сайту.
.
Фармацевтична корпорація «Юрія-Фарм» замовила розробку сайту з урахуванням всієї цільової аудиторії, тобто і для лікарів, і для пацієнтів. Завдання полягало в тому, щоб усі відвідувачі сайту могли отримати точну інформацію про новий продукт – про безпеку порт-систем, особливості використання і т.д. Цей проект мав виконувати дві основні функції: інформаційну та брендингову.
Для успішного просування нового сайту завжди потрібні певні доробки. У випадку з сайтом https://u-port.ua/ реалізували:
Для відстеження результатів просування налаштували:
Сайт був доданий до Google My Business. Це дозволяє користувачам шукати компанію через Google Maps.
Складання семантичного ядра є ключовим етапом, який було виконано ще до підготовчих робіт. Він вплинув на стратегію просування сайту, оскільки в результаті збору ключових слів виявилося, що запитів російською набагато більше, ніж українською. Вирішили залишити основною мовою сайту саме російську мову.
Завдяки збору максимальної кількості тематичних запитів, вдалося знайти групи ключів, які дозволили зробити сайт більш інформативним для відвідувачів. У зв’язку з цим ми додали два нові розділи та наповнили їх статтями.
Для відстеження динаміки SEO-просування протягом проекту виділили 48 запитів. |
Після збору SEO-ядра необхідно було внести деякі зміни до контент-складової сайту, а також його структуру. На етапі внутрішньої оптимізації:
Основним інструментом зовнішньої SEO-оптимізації був лінкбілдинг із постійним покращенням самого сайту для користувачів. Перед початком збільшення маси посилань був проведений аналіз посилальної маси основних сайтів-конкурентів, яких, у зв’язку зі специфічністю ніші по Україні, виявилося небагато. Але це все одно дало добрий старт для початку роботи.
Вже на перших етапах роботи збір SEO-ядра дозволив швидко скоригувати деякі початкові невірні гіпотези. В результаті чого:
Вузька ніша та практично повна відсутність запитів із ключем “порт-системи” додали певної складності проекту.
Основними запитами для просування сайту стали ключі супутньої тематики, наприклад, “хіміотерапія”, “інфузія”, “катетеризація”, які були представлені на багатьох великих тематичних порталах, присвячених онкозахворюванням. Кількість сторінок сайту компанії «Юрія-Фарм», що просувається, була невеликою – менше 100. Незважаючи на це, вдалося досягти хороших результатів, які зберігаються навіть після закінчення проекту (у зв’язку з припиненням завезення австрійських порт-систем Ю-ПОРТ в Україну).
Збільшення кількості унікальних користувачів на сайті відбувалося поступово:
“Просідання” трафіку були рідко, але в цілому вони характерні для цієї ніші:
Середня кількість відвідувачів через 14 місяців просування – від 50 до 100 унікальних користувачів.
Навіть через 1,5 роки після закінчення проекту багато ключових запитів сайту залишаються в ТОПі видачі:
Щомісячний трафік зріс з 200 унікальних відвідувачів на місяць, станом на листопад 2016 року, до 100 унікальних відвідувачів на день або 3000 на місяць у березні 2018 року.
У ТОП-10 за цей час вийшло 75% ключових слів, що відстежувалися.
Введіть свої дані у форму
і отримайте доступ до відео + покрокового плану